(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VeFasız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VeFasız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_begendigine sevindim aydin, yeniden hosgeldin sayfama, nasilsin?... _unutma BiZ ayada ciksak, bir baskasinida sevsek ayni 'biziz'... düsüncelerimizi ve duygularimiza hakim olamiyorsak, sahip cikamiyorsak karsimizdakine degil kendimize yazik ederiz...
_önce kendi hayata bakisimizi degistirmemiz gerekir ve sonrada hakkimiz olani almaya yetkimiz/keyfiyetimiz olsun...
Hayat hep güzellikler içinde geçerse inan o güzelliklerden haz alamaz olursun. Vefasız aşkların acılarıyla da yürek yanmalı ki yürek seslerin şiir olup dökülsün sayfalara. Selam ve sevgiyle kalın.
cosari tarafından 1/6/2009 11:45:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
_bazen yürekler sevgi yüklüdür ama farkedilmez, bazende sevda akar her gözeden görülmez... _sevginin aslida ölümsüz olandir, bitmeyendir... buda ancak Yaradanin sevmesidir...
_hissedenlerden olmamiz dilegiyle, yorum icin tesekkürler Yusuf, sevgi ve umut ile kal...
istemedn de olsa gelioruz iste dünyaya..yasamak zorundayiz bir defa.. cok güzeldi..dilerim huzurlu, mutlu ve herdaim umutlu bir hayat sürersiniz...tebrikler
_yorum icin tesekkürler sairim... benim sizlere ögretmek ne haddime, hepimiz birbirimizden ögreniyoruz yerine göre...... <<< hepimiz; duyduk, gördük, hissettik, yasdiklarimizla hayata ögrenmedikmi...
_bir düsünürsekki, herkes herkese zaman zaman vefasizlik yapar, istemedende olsa... aslinda en cok vefasizligi kisi kendine yapar ama bunu bilemez veya kabullenmez...
_fazla üzerinde durmamak lazim... yasandi bitti, rüzgar gibi esti gecti olmali...
Vefa : Sevgiyi sürdürme, sevgi bağlılığı, öyleyse vefasıza sevdalanmak niye, yoksa vefasız olan aşkın kendisi mi? bu güzel siir icin tesekkürler, sevgisiz kalmayın,sevgi ve saygılarımla...
_yorum cok düsündürcü olmus cemre tesekkür ederim yüregine...
_benim görüsüm kimseyi baglamaz elbette; vefa kelime anlamiyla kulaga cok doyurucu bir mana tasiyor ama kisi ve olaylarla arti ve eksi kazanabiliyor...
_ne bileyim cemre o zamanlar olmus iste, o zamanlar bu bilincde degildim tabikide... _birde, kisi olgunlastikca her seye karsi daha duyarli oluyor, kiymet biliyor nedense...
Bir vefasıza...
ah etmedim benim çektigimi görmesin istedim
en delisiydi sevdam anlamadı vefasız vefasız vefasız
TEBRİKLER
hülya ben hiçbir suda arınamamışım sadece kendimi kandırmaya gitmişim A E O