(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERMEK İSTEMEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERMEK İSTEMEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gÜL kadar zarif,okunurken kulaklarımda güzel bir melodi bırakan ve tat alarak okuduğum ve birdaha okunası bu şiirinizi gönülden kutluyorum hocam.....saygılar.
Oğuzsoylum yâre kurban bu canım, Bazen Süleymanım bazen Sulanım, Sen benim canımsın hemi cananım, Başkasına canım vermek istemem ÇOK GÜZELDİ YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DAİM OLSUN DERT GÖRMESİN.
...Oğuzsoylum yâre kurban bu canım, Bazen Süleymanım bazen Sulanım, Sen benim canımsın hemi cananım, Başkasına canım vermek istemem
ŞİİR YAZAN ELLERİN VE YÜREĞİN DERT GÖRMESİN
SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNARIM.
Nice 85. Yıllara…
Cumhuriyetimizin 85. Yılı Kutlu Olsun!..,
2009 YILI’nın size, ailenize, Türk Milleti’ne, İslam Alami’ne ve insanlığa sağlık, huzur, mutluluk ve esenlik getirmesini Yüce Allah’tan diler, en derin saygı ve sevgilerimi sunarım.
Hocam kalem yine ask a vurmus, canimizi bile verebilecegimiz sevgilerimiz asklarimiz olmasi ne güzel, Yüreginize saglik, istemediklerinizle de harikaydiniz.
Reyhanlıyım yâre kurban bu canım, Bazen Süleymanım bazen Sulanım, Sen benim canımsın hemi cananım, Başkasına canım vermek istemem ------------------------------------------- Değerli gönül dostu saygıdeğer hocam mükemmel bir şiiri bize okutturdun. Saygı ve selam.
Bazen Süleymanım bazen Sultanım,
Sen benim canımsın hemi cananım,
Başkasına canım vermek istemem
güzel bir şiir okudum tebrikjlker
selamlarımla