(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEREM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEREM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanıyorum Kerem gibi Bir su veren olsa bana Mecnun gibi çölde kaldım Bir yol veren olsa bana
Ferhat gibi dağlar deldim Bu diyara göçle geldim Eşi dostu çok özledim Bir dost elin verse bana
Bilcan’dan haber var mı? Kar yollara set kurar mı? Giden,kalanı ararar mı? Bir kal diye olsa bana ---------------------------- Mükemmel sanatsal yapıt. Bu kalem aşk kokuyur,saygı duyarım. Selam.
Keşke hep kerem gibi yansak Yanmasa gönlümüz filistine. Mecnun gibi çölde kalsak keşke. Kalmasak çölünde gazzenin.
Ahmet Bey Kardeşim; Yanan yürekle geldiğim sayfanda yangın görünce yüreğim yeniden alevlendi. Kerem gibi yanmaya razı değilken dün. Yanmaya hem çölde kalmaya razıyım bugün. Daha beterlerini göstermesin mevlam deyip kutluyorum şiirini gitmeden. SAYGILARIMLA.
Keşke hep kerem gibi yansak Yanmasa gönlümüz FİLİSTİN'e. Mecnun gibi çölde kalsak keşke. Kalmasak çölünde GAZZE'nin.
Dostum sanırım üsteki dörtlüğü farketmemişsiniz. Filistinde ki katliam karşısında,akan kanlara,ölen masumlara, çoçuklara ,bebelere nasıl yanmasın yüreğimiz. Yanıyor ve elden bir şey gelmeyince de kahroluyorum herkes gibi. Şiirinle pek ilgisi yok ama yanma lafı duyunca yüreğimde ki yangın öne çıktı. SAYGILARIMLA.
@@@ BAŞKENT ŞAİRİ ... AHMET TURANOĞLU @@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
=== Y A R I Ş M A D A V E T İ Y E S İ ===
BU YIL MUTLU-UMUTLU ; SAYFANIZ BEREKETLİ, İLHAMINIZ MAVİLİK , YORUMLAR ALKIŞ OLSUN... "HECEYE GÖNÜL VEREN" YARIŞMAYA DAVETLİ ! BU AY "AYIN HECESİ" : TEMASI DA "K I Ş" OLSUN .
...Bilcan’dan haber var mı? Kar yollara set kurar mı? Giden,kalanı ararar mı? Bir kal diye olsa bana
ŞİİR YAZAN ELLERİN VE YÜREĞİN DERT GÖRMESİN
SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNARIM.
Nice 85. Yıllara…
Cumhuriyetimizin 85. Yılı Kutlu Olsun!..,
2009 YILI’nın size, ailenize, Türk Milleti’ne, İslam Alami’ne ve insanlığa sağlık, huzur, mutluluk ve esenlik getirmesini Yüce Allah’tan diler, en derin saygı ve sevgilerimi sunarım.
Yanıyorum Kerem gibi Bir su veren olsa bana Mecnun gibi çölde kaldım Bir yol veren olsa bana
Ferhat gibi dağlar deldim Bu diyara göçle geldim Eşi dostu çok özledim Bir dost elin verse bana
Bilcan’dan haber var mı? Kar yollara set kurar mı? Giden,kalanı ararar mı? Bir kal diye olsa bana .................................... NE DENİR ŞAİR HÜZÜN IRMAGI AKIYOR
KEREM Yanıyorum Kerem gibi Bir su veren olsa bana Mecnun gibi çölde kaldım Bir yol veren olsa bana
Ferhat gibi dağlar deldim Bu diyara göçle geldim Eşi dostu çok özledim Bir dost elin verse bana
Bilcan’dan haber var mı? Kar yollara set kurar mı? Giden,kalanı ararar mı? Bir kal diye olsa bana -------------------------- ustaca yazılmış duygu yüklü bir şiirdi türkü misali.ellerine sağlık.
değerli kalem yürekten kutluyorum