Eyy karanlıklar şövalyesi, Ey zâlim derebeyi, Zevâlin yaklaştı, gayrı ürk Benden !.. Ayağını denk at, şimdi kork Benden !.. Keser döner, sap dönerdi, Bağdat’tan hesap dönerdi Bilmez misin ?..!
Işık atlara binip gelmişim; Işık yelelere tutunup ışık hızıyla, Bir solukta şafakları delmişim, Bilmez misin !..?
Soylu kalemimi çekip dikelmişim, Yedi dağın, yedi düvelin doruğunda, Meydan okumuşum tüm kötülüklere... Adâletin yılmayan gür sedâsıyla Şakımışım özgürlüğün solmayan gülüne... Eleğimsağma çarklarında bilene, bilene, Destan burçlarında bayrağımla renklenmişim, Vuruşa, dövüşe teklenmişim, Bilmez misin !..?
Beyazımdan gözlerin kamaşır ama Ben görürüm; Renkler ötesi yazgılarım da vardır Benim; Karanlıklar sana göredir, tanımaz geceyi gönlüm !... Eyy zâlim, sen ancak acizlere zulmedersin Ve gerçekte dışınla içini karartırsın, Bilmez misin !..?
Çoktandır susamıştın ölümüne !.. Ya şimdi nereye kaçacaksın, Hangi sıçan deliğine (?..) Ve hangi darphânenin Hangi sanal dilimine ?...
Ölümüne susamıştın, ölümüne !.... İşte çıkageldim ışık atlarla Kan doğradığın şafaklarda, Çatal ağız ırmaklarda, Dönmüşüm coşkun bir sele, Bir pa"buş"luk canın kaldı, O da cehenneme gayrı Bay bay bayım, _________güle güle !.. ______________Peh peh pehh...
YUSUF BİLGE
& Pa"buş" : (pa : ayak, buş : boş) boş ayak demek oluyor.
Edebiyat Defteri üye ve okurlarının yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PA"BUŞ"UN DİĞER TEKİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PA"BUŞ"UN DİĞER TEKİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer Ahmet Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer GIYASİ Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Ölümüne susamıştın, ölümüne !.... İşte çıkageldim ışık atlarla Kan doğradığın şafaklarda, Çatal ağız ırmaklarda, Dönmüşüm coşkun bir sele, Bir pa"buş"luk canın kaldı, O da cehenneme gayrı Bay bay bayım, _________güle güle !.. Kutluyorum.....Mutlu yıllar..Saygılar
Saygıdeğer Ahmet Bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Saygıdeğer Ayşe Eda Hanımefendi paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
Ölümüne susamıştın, ölümüne !.... İşte çıkageldim ışık atlarla Kan doğradığın şafaklarda, Çatal ağız ırmaklarda, Dönmüşüm coşkun bir sele, Bir pa"buş"luk canın kaldı, O da cehenneme gayrı Bay bay bayım, _________güle güle !.. ______________Peh peh pehh...
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.
Saygıdeğer Ümit Zeki bey paylaşımınıza teşekkür eder sizin ve sevenlerinizin yeni yıllarını kutlar, sağlık, esenlik, mutluluk dileklerimle saygılar sunarım.
benim en özel dostlarım
ortak dostlarımızın olması güzel
ama belli ki sizin düzeyli bir tekniğiniz var
yanılmış değilsem, ırak da puşta atılan ayakkabıdan bahsediyorsunuz
duyarlı yüreğinize teşekkürler
Allaha emanet olun