Şiir aşkın çığlığı Uzakta olsam duyacağım Kaybettiysem yolunu Elbet bir gün bulacağım Ardından geçti yıllar Kaybettim mi sanacağım Kıyamette kopsa melek Ahirette anacağım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Çığlığı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Çığlığı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir aşkın çığlığı Uzakta olsam duyacağım Kaybettiysem yolunu Elbet bir gün bulacağım Ardından geçti yıllar Kaybettim mi sanacağım Kıyamette kopsa melek Ahirette anacağım
güzel bir ahd meydana gelmiş tebrikler selamlarımla
Bakın, serbest şiir de olsa uyaklar ne kadar güzel duruyor. Uyaksız şiir, yavan ekmeğe benzer, şeklinde bir laf edeyim. Belki tarihe geçerim. Kutluyorum.
Hak veriyorum size sevgili şairim. Şiir uykasız olmaz, olursa tuzsuz yemeğe benzer. Ne kadar yersen ye tad alamazsın. Hani doktor tuzu yasakladıysa o zaman tuzsuz yiyebilirsin. Ama şair kendisinin doktorudur. Kendine yakışanı benimser. Tuzlu yada tuzsuz!
Şiir aşkın çığlığı Uzakta olsam duyacağım Kaybettiysem yolunu Elbet bir gün bulacağım Ardından geçti yıllar Kaybettim mi sanacağım Kıyamette kopsa melek Ahirette anacağım.....
Aşk hiç bir şey yetmez ki. Hep daha fazlasını istersin. Sadece aşkta değil her şeyde böyledir. İnsanoğlu işte hep daha fazlasını ister Ve bazen çaresiz kalırsın, sadece anmakla yetinirsin.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılar..
Uzakta olsam duyacağım
Kaybettiysem yolunu
Elbet bir gün bulacağım
Ardından geçti yıllar
Kaybettim mi sanacağım
Kıyamette kopsa melek
Ahirette anacağım
güzel bir ahd meydana gelmiş tebrikler
selamlarımla