(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZÜMÜZE DÖNELİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZÜMÜZE DÖNELİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kan gölüyken gazze yanarken canlar yılbaşı telaşında insanlıktan bihaber dininden habersiz umursamaz vicdanlar kızgınım ve bir o kadarda üzgünüm sayın hocam yüreğine ve duyarlı yüreğine selam olsun yüreğine kalemine sağlık
başımıza gelenler hep özümüzden uzaklaştığımızdan değil mi...? artık uyanmak, öze dönmek vakti.... hem hissediş, hem de söyleyiş olarak mükemmel bir hece şiiriydi.... yürekten kutlarım... izninizle bir şiirimi sayfanızdan paylaşmak istiyorum...
İlim irfan bizdeydi, Türk dendi mi gözdeydi, Lafta değil özdeydi, Özümüze dönelim. --------------------------- ''Ey Türk titre ve kendine dön.'' Sözü gibi güzel şiiri beğendim. Emrin;emir olsun baba! Türk'ün özüne,birliğin sözüne,sizin gibi büyüğüme uyacağım. Saygı ve selam.
Kendisi bir Kürt olan Ziya Gökalp'in Türkçülüğün Esasları'nı yazmasının niyetini iyi tahlil etmemiz lâzım. Türk Milleti İslam ile şereflendikten sonra İslamiyet'in bayraktarı olmuş, dünyanın dört bir bucağına adâlet dağıtmıştır. Ne mutlu Türk'üm gibi sözler yanlış anlaşılmış, bazı hainler tarafından devamlı istismar edilmiştir. Acaba Cumhuriyet'in ilk yıllarından beri asıl amaç İslam'ı öteleyip ırkçılık yapmak mıydı? Ben, yapılanları ve yapılmak istenenleri başka türlü açıklayamıyorum. Bu memleket İslam memleketidir ve bayraktarı da Müslüman Türk Milletidir. Soyumuzla da, dinimizle de gurur duyuyoruz ve İslam dininin kutsallarına iman eden herkesi kardeşimiz olarak kabul ediyoruz, dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar. Kutluyorum, saygılar.
OZAN ERBABİ