Kızım Dilek hanımın düğünün töreni sırasındaki duygularımdır.Bir kerede uzun olur düşüncesiyle üç parça olarak yayınladım.Aslındfa bu şiir tek bir şiirdir.Saygılarımla.
Dayıların sanki seldi Sadece birisi eldi, Yengelerin bak hem haldi, Oldu yavrun uğur ola.
Hangisi kaldı saymadık, Kimi adamdan saymadık, Bazılar der duymadık, Güzel kızım uğur ola,
Kırmızıydı kınalığın Çok şık oldu,gelinliğin, Yeter bence ezildiğin, Güzel kızım uğur ola.
Mutluluk seninde hakkın, Yardım etsin sana hakkını, Ağlayıp üzülme sakın,, Oldu yavrum uğur ola.
Kırıldı kanadım kolum, Dönemece vardı yolum, Çok sevdiğim beyazgülüm, Geldi yavrum uğur ola.
Duygularım kalktı şaha Kardelenim geldi aha, Daha ne yapılır daha, Daldı yavrum uğur ola.
Yürek bende,gönül sende, Bu hazzı tattık sayende, Mutlu ol,yeni hanende, Deldi yavrum uğur ola.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UĞUR OLA-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UĞUR OLA-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evladınızım mürvetini görüşsünüz ne mutlu size. Ve güzel dizelerle ölümsüzleştirmişsiniz kızınıza olan sevgiyi. Ne mutlu sizn gibi bir babaya sahip evlatlarınız. Kutlarım dost güzel şiirinizi. Saygılar..
Değerli yorumunuza teşekkürler.Allah herkese özellikle siz sevgili gönül dostlarına böyle güzel yavrular ve bunların mürüvvetini görmek nasip eylesin.Selam ve sevgiler sunarım