Esirmiş bahar, başka bir zaman diliminde canım yanıyor şimdi yalnızlıklar ikliminde. Gözlerim çiçeklerin özlemiyle sancılı yüreğim kanıyor şimdi insafsız ayrılığın elinde.
Her zaman olduğu gibi gitmeyen sızılar göğsümde. Aldığım ve verdiğim nefes acılı; ne kadar saklansam da buluyor beni eliyle koymuş gibi, hatıralar, her yerde.
Beklentiler çölünde sevgi tortularıyla oyalanıyor yüreğim. Duygularım çelişkilerle savaştayken bilmiyorum kaçıncı kez vurulup yere düşüyor hercai mevsimler kelebeğim.
Ben sevgiye muhtacım istemiyorum hüzün sevilmeye acım reddediyorum, elem geliyor deste deste… ilgi ve şefkat tek ilacım vermeyi düşünmüyor kimse. Bâzen gözyaşımda görünüyor hayaliyle bâzen gezintiye çıkıyor canımda âheste âheste.
Ümit dolu “mutlaka gelecek… gelmeli bir gün” diye bekliyorum bâzen rastlantı yerimiz ya bir hüzünlü şiir ya bir dokunaklı beste karşılaşıyoruz sık sık ve ayrılıyoruz bir daha karşılaşmamak dileğiyle acılarla aynı adreste.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACILARLA AYNI ADRESTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACILARLA AYNI ADRESTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.