(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZDEN DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZDEN DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kelimelerin anlamını bilerek kullanmadığınızı düşünüyorum.Sanki google'den bulunmuş ve şiire oturtulmuş.Sırf değişiklik olsun diye.Askıda kalmış hepsi... Ve kısacık şiirde bile tekrarlar var...Daha özenerek yazmanız dileklerimle...Selam ve Sevgiler....
İSRAR GÜCÜ VEREN ALLAHA DUACIYIZ GÜÇ VEREN ALLAHA DUACIYIZ. ****************************** Sevgili adaşım,soyadım Turanoğlu, hem İslam kültürünü işlemek istiyorsun hem de profil vitrinine koyduğun fotoğraf partner aranan siteler gibi teşhir kokuyor.İkisinden birini bırak.Şiiri de Edesiyat-ı Cedideciler gibi kelime çöplüğü yapma.Şiir sözlük oluşturma değil sözü kuvvetli söyleme sanatıdır. İnşallah eleştirilerime kulak verirsin ve beni mutlu edersin.Hiçkimseyi kaybetme lüksümüz yok.Teşekkürler.
Ve kısacık şiirde bile tekrarlar var...Daha özenerek yazmanız dileklerimle...Selam ve Sevgiler....