(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMALIYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMALIYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayallerim de bıraktı beni gitti Ne hasret ne özlem hepsi bitti Dost bildiklerim birden terk etti Yaşamalıyım sevdirmeyene inat ================= Terkeden hayellere yapılan sitem,kahır.. iplikiplik nakış gibi işlenmiş. Tebrikler Üstadım.. saygılar..
Elinde kalan umutların hatırına Gülümseyen insanların hatırına Beni seven insanların hatırına Yaşanmalı sevmeyenlere inat çok haklısınız dost kalem yaşamalı tüm kötülüklere inat yüreğinize sağlık kutlarım saygımla.
Kalmamış insanlarda güven Düşsen de olmaz seni gören Eskiden o hatıra düven süren Yaşamalıyım görenlere inat
Elinde kalan umutların hatırına Gülümseyen insanların hatırına Beni seven insanların hatırına Yaşanmalı sevmeyenlere inat Güzel dizeler..Gönlüne sağlık..Kutlarım...
Elinde kalan umutların hatırına Gülümseyen insanların hatırına Beni seven insanların hatırına Yaşanmalı sevmeyenlere inat ------------------------------------ Hayat her şeye rağmen yaşamaya değer. Öğüt vericiydi. Saygı ve selam.