(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... olmaz ki her gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... olmaz ki her gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bence duygular cesurca çok güzel ifade edilmiş..birşeylerin üstünü örtmek hiç birşeyi yok etmez... yüreğinize sağlık..kutlarım şiir dostu.. sonsuz saygılar..
........her gece - her gece ======================== Yaş ilerlesede,Ruh genç kalır.Delikanlı gibi dobra dobra satırlar... Ahengi ve düzeni ile . Yürekten Tebrikler ...
değerli gönül dostu genç yüreğini kutluyorum alev alev yanan bir delikanlı gibi yazmışın maşallah bizim gönül dostlarında hazine bol sağlık ve sıhhat diliyorum esen kalın
Burada ince bir serzeniş var, gerçek hayatta yanına çay içmeye bile gelmeyen sevgiliye. Ben Mert1610'un yorumuna katılmıyorum. Burada bayanları kızları korumayı gerektrecek bir pespayelik görmüyorum. Ben de bir bayanım ama hicap duyacak dizeler, yüz kızartacak dizeler olarak değerlendirmedim, oldukça ustaca yazılmış dizeler. Şiiri okuyandadır sorun ne anladığına bağlıdır. Selamlar.
Lütfen güzel kardeşim dikkatli yazarsanız daha ahlaki olur. Ben kimsenin ablasına , ağabeyine birşey demedim. Benim şiirim ve içselliği bu kim ne anlarsa anlar ama yakışıksız birşey yok eğer illada beni yakışıklandıracaksanız siz bilirsiniz. Ve hâla teşekkürler yorumunuza diyorum. Sevgi ve saygıyla, iyi geceler.
Sayın kılıçaslan şiirlerinizi yorumlarınızı takip ediyorum mütavazi bir insansınız bu sitede bir çok bayan arkadaşımız ablamız kardeşimiz var bu yazdıgınız dizeler nasıl yorumlana bilir ben sizi eleştirmek için degil agır başlı bir insan oldugunuz için o sözleri size uygun bulmadım art niyetim yok inanın sizin iyiliginiz için insanlar yazdıklarıyla saygı duyulur her zaman yazılanlardan ders almalıyız inçiltmeden selamlar
Tabiki taktir sizin ancak ben yakışıksız bir şey yazdığımı hatırlamıyorum, tabiki bakışa göre değiştiğini iyi bilenlerdenim. Ben yinede olumsuz yorumunuz için teşekkür ederim.
yüreğinize sağlık..kutlarım şiir dostu..
sonsuz saygılar..