(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLE GÜLE YAVRULARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLE GÜLE YAVRULARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar "kocakurt soylum" , ve de meslektaşım. (Mahlasınızı çok sevdim) Şiirinizi okuyunca hem öğrenciliğim, hem de şimdiki okulum geldi aklıma. Öğrenciye "yavrum" diyebilmek çok önemli. Kendi öz yavrunuz gibi görebilmek... Hem şiirinizi hem de bu duygularınızı kutluyorum. Saygı ve selam ile, OZAN ERBABİ - KAYSERİ
Her baba ister çırpınır ayni şekilde gelin görünki çok azı başarır ancak anababanın onları sağ selim görmesi bile kafidir çok zaman dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
Siz onlara güle güle desenizde hep vefa örneği sergileyecektir yürekleri sizleri hiç unutmayacaklar.Hala ilkokul birinci sınıf öğretmenimi bugünkü gibi hatırlarım Nihal öğretmenimi, belkide çok yaramaz olduğumdan her ders beni tek ayaküstü tuttuğundan olsa gerek:))Çok şey borçluyuz can öğretmenlerimize.Size daha çok ihtiyaçları var öğretmenim güle güle dediklerinize başka yüreklerle merhaba demeniz umuduyla.
bir mezuniyet gecesinde söylendiğini yazıldfığını ve o gece okunduğunu düşünüyorum hocam... sizin de en mutlu günlerinizden biri olmalı... ne güzel bazı anne babaların bir iki çocuğu var sizin binlerce.... saygılarımla sevgili öğretmenim...
Olasınız daim mutlu,
Oguzum sizden umutlu,
Güle, güle yavrularım
NE MUTLU HOCAM SİZE..
ELLERİNİZDEN ÖPÜYORUM..