(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İHANET KAMPANYASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İHANET KAMPANYASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Katliama mâruz mu kaldı ki akrabanız? Yahut Nobel ödülü almak mıdır çabanız? ERBABİ der; siz gidin, gelsin ağababanız, Fikir sizi besleyen beylerin hüneri mi? Acaba bu adamlar aydın mı, serseri mi?
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Şiirde aşktan meşkten başka şeylerinde olduğu olgusunu hatırlatan bu muhteşem eserin ulusalcılığı ön plana çıkarması hele helede bunu usta bir ozanımızın yapması onur vericidir bence..
Ülkemizin son zamanlarda yaşamış olduğu olumsuzluklara ön ayak olan gerek iç mihraklar gerekse dış güçlere sıkılmış mermiler gibiydi şiirinizdeki tesirli kelimeler..
Vatan hainlerinin yüzlerine inen bir şamarı andıran mısra aralarında bu vatanın asla sahipsiz olmayacağı vurgusu özellikle temasıydı bu eşsiz eserin...
Gecenin bu saatinde böylesi güzel vede anlamlı bir şiir okuduğum için kendimi bahtiyar adlediyorum teşekkürler..Sizi usta kaleminizi vede bu eşsiz eserinizi tüm samimiyetimle kutluyorum TEBRİKLER...
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet olun..yunus karaçöp..yudumyunus
Katliama mâruz mu kaldı ki akrabanız? Yahut Nobel ödülü almak mıdır çabanız? ERBABİ der; siz gidin, gelsin ağababanız, Fikir sizi besleyen beylerin hüneri mi? Acaba bu adamlar aydın mı, serseri mi?
Yüreğine selam olsun güzel kardeşim. Ne kadar hain varsa hepsinin ağzı şapur şupur. Ancak Allah şahit ki yakın zamanda hepsi nadim bir köpek edasıyla efendilerine (Türk Milleti) tabi olacaklar, itaat edeceklerdir. Sevgim ve saygımla.
Soyzuluk yarışının uçlarında koşan, kafalarını kumlara sokan devekuşları, kuştüyü yastıklarının rahatından güzel ülkemize çamur atmanın ihanetperverliğinde soropulaşmış ahlaksızlıklarının yansımasıdır bu yaşananlar. Türk'ün ölüsünü görmezden gelip, onları türlü işkencelerle katleden belki de analarının ya da akrabalarının ırzına geçmelerinin keyfini çıkarıyorlar birilerinden özür dileyerek. Aziz Türk mileti ihanete maya çalan şebekleri inlerine mutlaka sokacaktır, sokmalıdır.
Kalemin hiç susmasın. Tebriklerimle Erbabi'm
Süleyman ÖZBAŞ tarafından 12/25/2008 10:06:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Katliama mâruz mu kaldı ki akrabanız?
Yahut Nobel ödülü almak mıdır çabanız?
ERBABİ der; siz gidin, gelsin ağababanız,
Fikir sizi besleyen beylerin hüneri mi?
Acaba bu adamlar aydın mı, serseri mi?
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum.
Saygı ve selamlarımla.