(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-------- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-------- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK UZAKLARDA BİR DAĞ ÇİÇEYİ DOĞASAL BAKIŞLARINDA DÜNYA GİZLİ SEVGİYLE AÇAN O GÜZEL YÜREYİ İNŞALLAH BİRGÜN GERÇEK OLUR HAYALİ GÜZEL BİR ESER YÜREĞİNİZE SAĞLIK DOST KAPINIZ AÇIK OLSUN İNŞALLAH BİRGÜN KAPANAN KAPI UMUTLARIN OLUR SEVGİ VE SAYGILARLA........
Herşeyimi aldınız ey dostlar, Yüzümden gülmelerimi... Dilimden sevgi sözlerimi, Bakışımın sıcaklığını aldınız.
Bir türlü büyütemediğim umutlarımı... Yarına kalmayan zamanlarımı, Dostlarımdan bana kalan, Vermeye kıyamadığım yanlızlığım...
Çok güzel yazmışsınız. Dostluk diye birşey kalmadı.Aşık Veysel in dediği gibi, Benim sadık yarim kara topraktır. Bu duygulu şiirinizi kutluyorum.Selamlar.
Ey dostum,dost dosttan güzel şey alır güzel şey verir,Oda insanın içindeki dost,şayet buluna bilrse. Fuzuli der ki;DOSTLARIM HAYATTA GERÇEK DOST YOKTUR.yİNEDE DOSTÇA KALIN.
DOĞASAL BAKIŞLARINDA DÜNYA GİZLİ
SEVGİYLE AÇAN O GÜZEL YÜREYİ
İNŞALLAH BİRGÜN GERÇEK OLUR HAYALİ
GÜZEL BİR ESER YÜREĞİNİZE SAĞLIK DOST KAPINIZ AÇIK OLSUN İNŞALLAH BİRGÜN KAPANAN KAPI UMUTLARIN OLUR SEVGİ VE SAYGILARLA........