(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi ben hayatımda hiç içki içmedim desem kargalar güler....yalan olmaz fakat yıllardır ağzıma içki sürmedim desem bu sözüme de inanın lütfen...rahmetli babam içerdi ffakat biz evlatları arasında şu an içen yok buna sigara ve kumar yokluğunu da ekleyebilirsiniz...içene de bir şey diyemem...hani bir şarkı varrdır: " kimi dertten içermiş kimi neşeden ." diye...teşekkürler...saygımla...
oktayzerrin tarafından 12/24/2008 7:36:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
sakın sizi içiyor diye dışladığımı sanmayın lütfen...saygı ve sevgim var size...sağolun ben de sizi severim...bilirsiniz bunu...sevmeyenler de sağolsun...sevgi ve saygımla...selamlar...
ikisi de baş döndür...birini bir kadeh kadeh içersin, ara vererek, ötekini ömür boyu her gün her saniye.AŞKSA MARKASI KADININ ; TADI DEĞİŞİR HEMEN YENİ RAKININ...TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIM İÇİN...
Yoğunluktan çok seyrek girebiliyorum siteye, başınız sağolsun Şair Dostum!
Hayyam'a uğradım şiirinde, etikamsı bir keyifle de Asaf'a, konu mey olunca Neyzen'e de bir Merhaba deyiverdim!!! Keyifliydi Dostum, Kalemin dert görmesin.
Şiiriniz bu haliyle daha da sevimli,daha da anlamlı ve dha güzel oldu. tebrik ederim. Yazım yanlışlarını bende çok sık yapmaktayım. En güzeli yazdıktan hemen sonra 1,2 kez okuyup öyle göndermek ama yinede yapıyoruz bu hataları. Çok da önemli değil farkına varınca düzeltiriz değerli adaşım...
Koklayınca bir hoş içince serhoş sevdaya meyhoş ______yar gibidir Rakım.
değerli şairirm öyle güzeldi ki bana da bir şeyler yazdırdı...
usul usul harman dertlerime derman yüreğime ferman ........sır gibidir Rakım.
güzeldi kutlarım selam ve saygımla.