Görmek isteyen gönül bakmadan da görürmüş, Yeterki bir kez olsun aç bak gönül gözünü, Hasretle yanan gönül görmeden de dururmuş, Yeterki bir kez olsun; aç bak gönül gözünü.
Yangına dönen gönül görür gözetir yari, Yanmış kavrulmuş gibi batırmaz artık harı, Kabahat kendisinde,kendisi yangın yeri, Yeterki bir kez olsun;aç bak gönül gözünü
Bu yangının sebebi benim akılsız başım, Nene gerek aşk senin elliyi geçti yaşın, Ruhum uçdu gitti de kalan cansız bir taşım, Yeterki bir kez olsun aç bak gönül gözünü.
Sevda yiğide gerek, namerde em bulunmaz, Oğuzsoylum adettir; istemekle gülünmez, Yar olmazsa talihin yar karşında salınmaz. Yeter ki bir kez olsun aç bak gönül gözünü
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL GÖZÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL GÖZÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...Sevda yiğide gerek, namerde em bulunmaz, Oğuzsoylum adettir; istemekle gülünmez, Yar olmazsa talihin yar karşında salınmaz. Yeter ki bir kez olsun aç bak gönül gözünü
Sevda yiğide gerek, namerde em bulunmaz, Oğuzsoylum adettir; istemekle gülünmez, Yar olmazsa talihin yar karşında salınmaz. Yeter ki bir kez olsun aç bak gönül gözünü
İnsanın aklından çıkaramadığı ve çekindiği bir duygu vardır ya....itiraf ediyorum...benimkide gönül gözü.....orada hep yaradanın beni gözlediğini hissederim ve en kızgın en hassas ve en neşeli anımda bile o gözü açık tutmaya çalışırım....bu dizelerdede böyle oldu....tebriklerimle....saygılar...
Aşkın yaşı mı olur değerli ozan.onbeşi,yirmisi, ellisi dinler mi aşk... Gönül gözlerinin hep açık olması dileği ile...yüreğinize sağlık... saygılarımla...
Bu yangının sebebi benim akılsız başım, Nene gerek aşk senin elliyi geçti yaşın, ___aşkın yaşı yok şairim... yüreğiniz sevgisiz kalmasın... ____ her yiğid göremez gönül gözü ile çok güzel anlatmışsınız... kaleminizi kutluyorum....