(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dün & Bugün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dün & Bugün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen de tazelenmiştim oysa ben. kıskanmıştı beni bahar! kışı bile geçtim şimdi, azıcığım artık az! en az kendim kadar...
Baharlar kıskanmaz senin güzel yüreğini,aksine sana çiçek çiçek bahar dalları sunar ki hayatın kışlarından kurtulasın diye.Tüm günlerin bahar tazeliğinde güzelliğinde olsun inşallah.Mavice aksın tüm duygular yüreğine can Elif.Kutlarım.
kara leke kelamların dolanır odam da, kara dört duvar... lanet olsun! nefret edecek kadar sevmişim meğer seni; sevmişim o kadar!...
her günün bir dünü var.... bugün de yarının dünü olacak... dünlerde doğup büyüyen sevdalar bugün bitiyor.... ve yeni sevdalara yelken açıyoruz, içimizdeki dünün acısıyla.... çokça güzel şiirdi...okudum ...bir daha okudum...bir daha okudum.... kuttlarım....
ara leke kelamların dolanır odam da, kara dört duvar... lanet olsun! nefret edecek kadar sevmişim meğer seni; sevmişim o kadar!... Şiir gibi derlerya işte bu. Gönlüne dağlık...Saygılar
Dünü bugün bir şiirle anlatılır mı çok zor bunu başarmış işte bu kalem dün bitti büyük söz sevdandan arınıp nefretine girmek nasıl bir ifade en az kendim kadar azım azıcığım başım döndü övgüm az kalır saygım çok ...
..