(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk paragrafta bir erdem var.Kızgınlık ve beddua yerine eğer evlendiyse sevdiğinin mutluluğunu dileyen bir yürek. Diğer paragrafta ise kimsenin olmadan çıka gelip,sahte bir sevgiyle kapıma dayanırsan aldanmam diyen,hala sevdiği için seven yüreği anlayan ,sezgisi güçlü bir yürek var. İçim burkuldu.Tebriklerimle.
Beni unutmuş koca bulmuşsan Eğer anaysan ve ana olmuşsan Sana mutluluklar dilerim sevdiğim ????????????????????????????????????????????? şiirini takdir,şairini tebrik ederim; gönül mahfiline beklerim. !!!!!!!!!! MAHRUM ETME OZNDAN
KAŞİF KANİ ERTÜRK GÜZEL ADIN SOYADIN ! "HECEYE GÖNÜL VEREN" DÖNMEMEL HARMANDAN SAHTE GÜLEN YÜZE ANLADIK Kİ BAKMADIN ; GÜLÜŞÜMÜZ GERÇEKTİR MAHRUM ETME OZANDAN
mazide de kalsa hep iyilikler mutluluklar içinde anmak ve beddu yerine dua etmek.gerçek seven bir yüreğin şiire yansımasıydı şiiriniz.şunu da ekleyim ki hayatta kimse kimseyi unutmaz sadece unutur gibi yapar.yaşamlar farklılaşır ama eski yaşamlardan izler hep taşınır. yürekten kutladım şiirinizi.saygılar Kaşif bey.
SEVGİLİ GİZLİ RUH, AÇIK KALP ;SAYFAMA UĞRAYARAK BİR KAÇ SÖZ BIRAKMANIZ ŞAİRLİĞİME KATKI ,AYRICA DA ONUR BENİM İÇİN..YORUM VE KATKILARINIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDRİM..SAYGILARIMLA
Zaman yaşananları törpilemiş de Beni unutmuş koca bulmuşsan Eğer anaysan ve ana olmuşsan Sana mutluluklar dilerim sevdiğim
Sevgin küllenmiş dumanın tütmezse Baharda güllerin çiçek açmazsa Ağlayan gözlerden yaş akmazsa Sahte gülen yüzlere bakmam sevdiğim Bu nasıl segi ki hala unutulmuyor...... Geçen günler,ayrılıklar hayelini bile silememiş.....hep o gülüş önemli..sen zaten diğerlerine sahte gülüş diyeceksin.. Duygu..hüzün yüklü.......Saygılar...
Zaman yaşananları törpilemiş de Beni unutmuş koca bulmuşsan Eğer anaysan ve ana olmuşsan Sana mutluluklar dilerim sevdiğim **** bıraktığım gibi düşerime girdiğin günde sakladım hayalini öyle büyüttüm içimde sevgini yıllara rağmen .... ama yıllar bir değirmen gibi öğütünce ömrümüzü ne yapabilir yürekler? sen unuttuysan değiştiysen ve mutluysan nutluğuna en çok sevinen benim sevgili....
anılarımın anlatımı hoş bir şiirdi sevgiler şair...
ÇOK DEĞERLİ USTA ; SAYFAMA UĞRAYARAK BİR KAÇ SÖZ BIRAKMANIZ ŞAİRLİĞİME KATKI VE ŞEREF BENİM İÇİN..YORUM VE KATKILARINIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDRİM..SAYGILARIMLA
Diğer paragrafta ise kimsenin olmadan çıka gelip,sahte bir sevgiyle kapıma dayanırsan aldanmam diyen,hala sevdiği için seven yüreği anlayan ,sezgisi güçlü bir yürek var.
İçim burkuldu.Tebriklerimle.