Tarihte bir çok çınarlarında,kökleri kurudu Devler içinde çok heybetli mi ,heybetli dururdu Haksızlığa karşı göğüs gerer,haklıyı korurdu Kurudu dev çınarların artık,gölgesi kalmadı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇINAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇINAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tarihte bir çok çınarlarında,kökleri kurudu Devler içinde çok heybetli mi ,heybetli dururdu Haksızlığa karşı göğüs gerer,haklıyı korurdu Kurudu dev çınarların artık,gölgesi kalmadı.
Büyüklere saygının olmadığı zamanda yaşıyoruz. Büyük küçük tanımaz olduk.Varsa yoksa teknoloji,,ha birde dört büyükler var fb. gs.bjk.ts. kim bakar asırlık ağaca kutlarım yüreğinizi dört dört lük şiirinizi saygılar
Tarihte bir çok çınarlarında,kökleri kurudu Devler içinde çok heybetli mi ,heybetli dururdu Haksızlığa karşı göğüs gerer,haklıyı korurdu Kurudu dev çınarların artık,gölgesi kalmadı.
Çok güzeldi arkadaşım. Tebrikler, saygılarımla. Bir dörtlükte benden gelsin; O çınarlarki memleketimin, toprağını, havasını korurdu. Gölgesinde kaç nesil, rahat, huzur bulurdu. Heybetle yükselirken dalları, semada, duadaydı. Ayakta ölürken bile, o kadar onurluydu......
Çınarları artık toprakta bırakmıyorlar, zaten toprak da kalmadı ki çınarlar sonsuz yaşasın ve evsizlere koruyuculuk yapsın.
Bir balta darbesi, bir düşüncesiz beyin, bir kin ve öfkeli eller her şey gibi tüm geçmişimizi ve geleceğimizi yok ediyor ve sanırım hepden yok olacağız aklımızı başımıza almaz isek.
Özel bir dörtlük. Hani bir söz vardır. " anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az" diye.
Tarihte bir çok çınarlarında,kökleri kurudu Devler içinde çok heybetli mi ,heybetli dururdu Haksızlığa karşı göğüs gerer,haklıyı korurdu Kurudu dev çınarların artık,gölgesi kalmadı.
kutlarım efendim...çok çok güzel bir dörtlüktü... izninizle yazdığım çınar isimli şiirimi sayfanızdan paylaşmak istiyorum...
Çınar
Çınar, Ulu çınar, Ah Ulu çınar! İçin kırmızı, Dışın beyaz, Üşürsün bu mevsim… Bu mevsim ayaz…
Sana ihanet, Sana hakaret, Sana çamur atmak, Sana yan bakmak serbest, Yarasalar destekli kargalarca… Barış adına…
Göster ululuğunu, Ulu çınar Sallan Esmeyen rüzgâra inat, Sallan ki sararan yapraklar dökülsün bir bir…
Bahara inat, İhanet kokulu yapraklar… Dökülsün çürümek için yerlere....
Durma, Sallan, Sallan Ulu çınar...!.........................yunusi....