(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
iyi ama kim bunlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
iyi ama kim bunlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MASALLAR... ahh şu masallar kahramalarımızı masallardan seçeriz biz hep kendi gibi olmayı istediğimiz kahramanları.... Düşmanlarımızı da...hakeza... Kızdığımız düşman tipini önce masallarda buluruz, sonrada onları hayatımızın içine alırız... ve onlarla yaşarız... ya savaşırız ya da kaçarız... ve ben hep pamuk prensesin beyaz atlı prensini olmayı istemiştim.. ama şimdi tüm trajedileri halikarnas balıkçısında yaşıyorum.. ve ağustosböceğini yaştmak için kendimi öldürüyorum. ve benim masallarımda kargalar zavallı,çirkin ve aptaldırlar..ve aşk hep peynirdir onun için.. ama benim çöllerim var yanıp kavrulduğum.ve katığı acı olan.. ve ben aşkımı çöllerdeki gülistanlarda arıyorum..
Hadi sende bir şarkı söyle dostum..tilkisinin ve kargasının bağlandığıı.. içinde ihanet olmayan, kuyusu derin olanından...ve prensinin gömleği yırtılmamış...
aşka yalan karıştırıp ordan burdan iliştirip birkaçını çekiştirip yama yapan yamacılar aşk bohcanız delik sizin Yüreğiniz çürük sizin haydi şimdi gidin gezin işte onlar işte onlar Ne kurt vardı ne kuzu anlattığın masalda / ihanet işareti ikinizin sırtında
ÇOK HOŞ VE DEĞİŞİK DİZELERDİ...ANLAMLI...İHANET UZAK OLSUN...RABATLI
alnında kuyu
tebrikle
Karockültür<Atölye