(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayşe hanım sizde sanıyorum bu sıralar duygu eksikliği var önceleri şiirleriniz bir başka güzellikte oluyordu sanki bu sıralar yoğonlaşma yok bence siz çok daha muhteşem şiirler yazacaksınız yoğunlaşarak deneyin arkası gelmeden kesilmiş gibi ... affınıza sığınarak.......saygılarımla tebrikler
öyle değilde, sulanan ve yine okşanıp,sevilen bir gül olsaydı keşke yürek.. canlı,doğal ve hiç kurumayan dileğimdir... güzel emekti,kutluyorum şiir,umut ve sevgiyle....
belki haklısınız belki de sevginin getirdiği acı ile olgunlaşmak ruha farklı bir tat kazandırıyor kimbilir...? teşekkür ederim...saygımla dost kalem....
Kelebek olunamamış ama sevimli bir uğur böceği denli şiir olunmuş. Yağmur dindikten sonra yapraklardan süzülen taneler tadınca. Has bir sevgi için bir gün yaşamak Kof bir ömürlük sevgiden kıymetlidir.
sevgi anıtı yürek kelebek olmaz anla/dım... hiçbir anıt kitap arasına sığmaz gör/medim... kalem aşk dolu beden kağıt ama solma/dım... anıta dokunmayan ömrü ömür bile sayma/dım...
öneririm :)
çok nefis bir şiirle söyleşmenin keyfine var/dım...
has bir sevgi için bir gün yaşayıp kitap arasında kurutulsaydım *************** anlamlı ve güzel şiirdi...sevgili arkadaşım. Has bir sevgiye bir ömür değer elbette. ama siz bir kelebek ömrü kadar zamanda okuyanlarınızın yüreğine şiirlerinizle ulaşıyorsunuz... k u t l u y o r u m . saygılarımla şiir ve sevgiyle kalın..(Siz kadar ince ve değerli, gül duyarlılığınıza teşekkürler.
Yoooo, cok güzeldi, karlar üstünde sicak sarap, ama keske yakinda olsaydiniz dedim. :)))))) O dedigimin sarki oldugunu da bilmiyordum :))))) Sen kavurmalari tek basina yerken güzel, ben sarap icince burnumdan gelecek :)))))))
şennnnnurrrrrrrrrrrr hadi okulu kırda gellllllllllllll gidiosssssssssssss:))))) hemde pufidikti oğlusunun yatağı:))))))))))))))))))ama bu durumda Olan levent'in yatağına olacak:)))))) ....canım benim Allah çocuklarından güldürsün ve bahtları açık olsun....Leventimi ve Baharımı benim için öp ama kokulu olsun sen zaten bir gülsün....muckkkkkkkkk
Harika ya... Gerçekten çook güzel olmuş :)) şiirlerinizdeki farklı lezzete alıştım biliyormusunuz? Yüreğinizi , kaleminizi kutluyorum.Ah o kelebekler...Kelebekler için şiirim vardır benim de.Bir yaprak ve bir kelebek isimli...Ama sizinki kadar hoş değil :)) Mutluluk dileklerimle, Sevgi ve saygıyla.
tebrikler