Sonkez yazmak isterdim sana, Seni ne çok sevdiğimi anlaman için.. Bir kaç dakikayı çok gördün bana, Seninle bir ömürü bir kareye sığdırmak için.. Beklemesini bildiğimi en iyi sen anlarsın, Çığlıklarımın sesizliğinde kulakların çınlasın.. Bana söylediğin son söz varya, Ölümdü sen bunu anlayamazsın... Bir hamlede silmek istedin belkide, Sana olan tutkumu ve sevgimi... Bunu bana değilde kendine nasıl yaparsın, Bir düşünsen benden çok kendini yakarsın... Yürek fermen dinlese keşkeeeee, Gözler görmemeyi yeğlese... Bu şehir birde dar gelmese, Yaşarım belki ahhh yar ahhh sensizlikte... Güneş doğsun artık,karanlıklar aydınlansın, Bu keşmekeş duygular aralansın.. Bırakıp gitmemeliydin, İki satır laf etmeliydin, Kimsesizliğimde seni hiç sevmemeliydim,...
YARENİMSİN(14/12/2008) (DÜNÜ YAŞAYANLAR YARINI GÖREMEZLER...ARKASINA BAKMADAN GİDENLER,YARINA GÜVENEMEZLER...DÜNÜ,BU GÜNÜ VE YARINI BİRLEŞTİRENLERE SEVGİLERİMLE...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek zor mesele...çağresizlik daha da zor...bende yaşadım en koyu karanlıkları....en diplerde gezindim...bilirsiniz günün en karanlık anı güneş doğmadan hemen öncesidir...kalbe dur demek ahmaklık dinlemez çünkü,ama beklemek gerek...sabırla....işe yarıyor inanın...harikaydı saygılarımla....
(SÖZ BILIYORSAN SÖYLE IBRET ALSINLAR,YOK BILMIYORSAN,SUS DA INSAN SANSINLAR) (ATA SÖZÜ) SUSMAK BILE BILE SUSMAK YOK SAYMAK SEVGILERI SEVENLERI NIYE CÖZEMEDIM, CÖZDÜGÜM TEK SEY SEVEN YÜREK ZORA DA BIR SEKILDE DAYANIYOR SIRF SEVGISI SEVDIGI GÖZÜNDE KÜCÜLMESIN YETERLIGIBI GELIYOR. SIIRINIZI ICTENLIKLE OKUDUM DUYGULARINIZ ANLATIMINIZ COK HOS TEBRIK EDERIM .
Çok güzel dizeler akmış yüreğinizden sayfanıza
Gönülden kutluyorum
Saygılar