İnanmıyorum İnanmak istemiyorum Ben mi duydum diyorum Başkalarından duyuyorum Haydi canım sende diyorum Olmaz olamaz ben duyuyorum Neden bu neden kahroluyorum Anlayamıyorum Anlamak istemiyorum Yoksa düşman oluyorum Keşke yanılsam diyorum Kendimi teselli ediyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNANMIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNANMIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-Hos bir eser cikmis ortaya ama birde nedir bu inanmadiginiz bir bilseydik diyorum...
-Aslinda inanamadigimiz veya inadigimizi sanidgimiz, inanipda aldandigimiz o kadar olaylar zinciri varki bu Hayat sahnesinde cözeye ve ulasmaya ömrümüz yetecegine 'iNANMIYORUM' bende...
-Kutlarim, siirinizle bir seyler cagristirdiniz bende...
İnanmıyorum İnanmak istemiyorum Ben mi duydum diyorum Başkalarından duyuyorum Haydi canım sende diyorum Olmaz olamaz ben duyuyorum Neden bu neden kahroluyorum Anlayamıyorum Anlamak istemiyorum Yoksa düşman oluyorum Keşke yanılsam diyorum Kendimi teselli ediyorum.
yürekten kutlarım efendim.... içinden çıkılmaz karmaşık durumlar ustaca yazılmış....selam ve hürmetler...