0
Yorum
0
Beğeni
0,0
Puan
5
Okunma
Arkadaşlık yarenlik , nedir gadaş ne deyil
İnsanların pek çoğu ,vermez dostluğa meyil
Anlamaz desen bile , dost’un önünde eyil
Dostluktan anlamayan , dost olmadı olmuyor
Sitem sadece sitem , anlayan anlar beni
Benim bu sitemimse , vallah değildir yeni
Dosta derim daima , dost severim ben seni
Dostluktan anlamayan , dost olmadı olmuyur
Oysaki gerçek dostluk , gör ne kadar önemli
Dostluğun has olanı , bak en uzun dönemli
Hoş görüde mühimdir , o nemlidir bu nemli
Dostluktan anlamayan , dost olmadı olmuyor
Dostlukta menfaatmı , kabul edilmez br şey
Menfaatcı kimseden , ne paşa olur ne bey
Menfaatperestlermi , vayki vay hepsine hey
Dostluktan anlamayan , dost olmadı olmuyor
Dost sandığım herkese , dost gözüyle baktım hep
Her bir yerdede gördüm , dostu başta sağlam kep
yakmadım yakamadım , ben ne mide nede cep
Dostluktan anlamayan , dost olmadı olmuyor
İYİ OZAN boş verdim , güvenmeyi bıraktım
Öğrendim be çok şey’i , ben önceden çıraktım
Bazı gerçeklerden vah , demekki çok ıraktım
Dostluktan anlamayan , dost olmadı olmuyor İYİ OZAN
Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.