(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çileli AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çileli AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Off offf ablacığım yaa, nerelere götürdün beni, sözde aklıma bile geitrmediğim ama aklımın hep bir köşesinde olan imkansız aşkıma götürdün beni... Yüreğine sağlık ablacığım, saygılarımla...
<<<<< Off offf ablacığım yaa, nerelere götürdün beni, sözde aklıma bile geitrmediğim ama aklımın hep bir köşesinde olan imkansız aşkıma götürdün beni... Yüreğine sağlık ablacığım, saygılarımla... *** -Eylemcigim, hatiralar yasanirken bazen yeterince deger görmeyebilir ve bu yüzden maziye geri dönüldügünde yanlis anlasmalar, kacirilan firsatlar insanin icini acitabilir ama artik geri dönüs yoktur ve bu yüzden güzeli yad etmek, kötü anilarida unutmaya calismak en dogru secimdir diye düsünüyorum...
<<<<< güzel bir yalnızlık şiiri okudum.. satır aralarında sitem olan.. yüreğine sağlık olsun can.. *** -Yorumun icin minnettarim suzan, begendigine sevindim... -Siteme gelince, artik sitem etmiyorum kimseye ve hicbir seye...
<<<<< güzel bir yalnızlık şiiri okudum.. satır aralarında sitem olan.. yüreğine sağlık olsun can.. *** -Yorumun icin minnettarim suzan, begendigine sevindim... -Siteme gelince, artik sitem etmiyorum kimseye ve hicbir seye...
<<<<< Cavit Bey ağlar sensizliğe sense burda sitemlerde
neyse üzmiiyim seni eksik olma sen dost emiiii *** -Ben burdayim cavit, beni nerde ariyorsun sen öyle... ;-)) -Dogru dersin üzme gel sen beni, sulu gözlüyümdür biraz hani...
-Yorumuna sevinsemmi üzülsemmi karar veremedimya neyse, yinede tesekkürler sana...
Mükemmel dizeler,şöyle bir katkıda bulunmak istiyorum kabul ederseniz; İnsan zirvelere doğrudan varmak arzusundadır, her şeyi aşkı, şahsı,... birden elde etmek ister, bilmez ki onlar zirve noktalardadır, orayı , onları, aşkı bulmak için önce vadiler aşılacak, dikenli yollardan geçilecek, yolda yürürken ayaklara çakıl taşları takılıp gerektiğinde düşülecek, HA; düşünce ben yoruldum deyip geri dönüyorum denilirse BAŞTAN KAYBETMEK demektir, ne demeli o halde YİNE SEVDAM, YİNE AŞKIM, YİNE MEVLAM, YİNE DAVAM.... Esenlikle efendim
-Her sevda/sevgi, Yaradanin kendisinden olusmustur/meydana gelmistir... -Dünyalik sevdalarin tümü bir kefeye Yaradana duyulan sevgi diyer kefeye, hangisi agir gelir sence?
-iste, bizler gercek sevdayi aramakla mesgulüz, ancak müsgulda kalacagiz korkarim bu güdisle... -Yorulsakta, düse kalka 'Gercek ve TEK olan' sevdaya devam insallahu teala...
Yasa yokmusum gibi.......yada yokmuşsun gibi mi ..olacaktı ..biraz daha uzunca yazabilirdiniz.güzel konu yakalamışsınız.hoşca kalın. *** -Fevzi bey, inanin yorumlariniz bana isik tutuyor tesekkürler... *Sevme istersen sen beni, yasa yokmusum gibi* olacak, dogru olan bu...
-Ben uzun zamandir (23 senedir) siir yaziyorum ve tarihine baktiysaniz buda eskilerdendi... -Elbette insan kendini sürekli yeniliyor, en azindan ben böyleyim... Zaman sonra okuyunca kendi siirimi bile kritize ediyorum/begenmiyorum... -Ayrica ben yurt disindayim/almanyada ve tuslarda alfabelerimiz de farkli... Burdada sorun olabiliyor okunurken, neticede yazmaya devam ediyorum...
ÇİLELİ OLSA DA AŞK GÜZELDİR...KEREM YANMADI MI...MECNUN ÇÖLLERE DÜŞMEDİ Mİ...FERHAT DAĞLARI DÜZ ETMEDİ Mİİ...SEVİLER YÜREĞİNİZDEN EKSİK OLMASIN...KUTLARIM...RABATLI
-Aynen üstadim... Sizin beni anladiginizdan eminim... Yorum icin tesekkürler...
-Beni taniyanlar bilirler, bana 'sevgi insani' derler... Rabbim lütfetmis ve gönlümü sevgi ile kusatmis, hamd olsun... -inanmazsiniz düsmanina bile kin güdemiyorum, yada henüz kin güdecek bir düsmanim olmadi... Olmazda insallah...
-Sevgili Mert... -Beni mahcup ediyorsun... Yorum yazmaya mecbur tutma kendini... Varsa konuyla ilgili düsüncelerini yaz ve diyer yorumlarida oku zamanin oldukca... -insan son nefese kadar ögreniyor, ha iyiyi ha kötüyü ama ögrenmenin yollarindan biride Okumak bildigin gibi...
-Rabbim her zaman seninle olsun diliyorum... -Pardon yani, Rabbim zaten her zaman seninlede ama benim demek istedigim, O'nun seninle oldugunu sana hissettirmesini diliyorum...
-Yaptigin ve yapacagin her sey hayir olsun... selam ve dua ile kal...
şairim, aşkın çilesizi olmazki , sanırım bundandır insanların feryadı figanı, ama yinede bu aşk dediğiniz şey bence bu kadar çilesine ragmen yaşamaya deger, siz ne dersiniz acaba
<<<<< şairim, aşkın çilesizi olmazki , sanırım bundandır insanların feryadı figanı, ama yinede bu aşk dediğiniz şey bence bu kadar çilesine ragmen yaşamaya deger, siz ne dersiniz acaba *** -Sayfama hosgeldin Savran, nasilsin? Cok dogru yazmissin, cilesiz olmaz...
-'Güzel olan kolay elde edilmez, kolay edinleninde kiymeti olmaz'... -Kolay elde edilmis olsaydi bu kadar cilesi zaten olmazdi ve bütün cileye ragmen Yaradandan sonra en büyük güzellikte SEVDA olduguna inaniyorum...
-Cok dogru demisler; Ceken bilir diye... Ha önceden yasansin ha halen yasaniyor olsun... -Gerci KiN mü'mine yakismaz ama nefrette duysa sevdigine, sevdasinda ömür boyu vazgecmez sevdali kisi... (pardon uzattim yine ;-)) )
Her biten günün ardindan... Neden gelmeni beklerim?
Sevme istersen SEN beni, Yasa yokmusum gibi...
Zaten hayat yapmacik, Yasamaya degmezki!!
Cünkü...
Askim bile cileli!! ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; bu kadar az ama budenli yogun duygu seli ask özlem isyan bezgi..... yüreginize ugramasın hüzün kutlarım güzel dizelerinizi saygılar
<<< bu kadar az ama budenli yogun duygu seli ask özlem isyan bezgi..... *** -Cok yerinde tesbitler, bende seni kutlarim... Hayat tercüben ve sevdadan yana yasamisliklarinin oldugu kesin.. ;-))
-Sayfama hosgeldin sevdanazArzu... Sende harikasin... Yorumuna ne desem bimemki?...
-Bütün sevdalilarin hemen hemen ayni olmasada benzeri duygulari yasadigi kesindir ve ebedidir...
-Ha bu gecmiste yasansin (benim gibi) ha halen yasaniyor olsun; Kisiler farkli, Akillar farkli, Ortam farkli ama SEVDALAR her yerde yinede ayni kapidan girdigi kesindir...