(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NARA YAKTIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NARA YAKTIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK HOŞ GÜZEL BİR ÇALIŞMA. BEĞENİ İLE OKUDUM. ÜSTAD BAŞARILARIN DAİM OLSUN. YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILAR AHMET SARGIN YOZGAT ŞAİRLER VE YAZARLAR BİRLİĞİ BAŞKANI
hocam insanı hayal alemlerinde gezdirirken farklı tadları bir arada sunuyorsunuz.diğer yandan dizeleriniz çetin üstadın sesiyle yine bir harika. yüreğinize sağlık.
Yürek dolusu kutlayarak gidiyorum sayfanızdan.Güzel bir ölçü şiiri idi. Duygularımı dile getirmek zor değerli dost.Sadece sevgiler çağlasın tükenmesin ve tüketilmesin diyorum. Saygı benden.
İyi olmaz bu yara, yaktın bu dili nara Muhtaç oldum ağyara, ittin de beni dara Eder miydim müdara, atmasan beni hara? Vefa nedir bilmeyen hayırsızın birine!....
Çok manalı.. çok anlamlı.. çok emek çekilerek yazılmış, harika bir duygu seli gelmiş güllerle sayfaları süslemiş tebrikler üstad yürekten..
*Başka şeylere müracaat edip yorulma,onlara tezellül edip minnet çekme, onlara temelluk edip boyun eğme, onların arkasına düşüp zahmet çekme, onlardan korkup titreme....Çünki;
*Sultan-ı Kâinat birdir* Herşeyin anahtarı onun yanında, Herşey'in dizgini onun elindedir; Herşey onun emriyle halledilir. O'nu bulsan, her matlubunu buldun; Hadsiz minnetlerden, Korkulardan kurtuldun. (mektûbat)
(bende bu Mübarek Bayram gününde bu kısadan hisseyi eklemek istedim )
Daha Nice Bayramlar da, sağlıcakla buluşun sevdiklerinizle dilerim... Hayırlı Bayramlar efendim,
saygılarımla
dağ gülü tarafından 12/10/2008 2:01:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
KURBAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR NİCE BAYRAMLARA SAĞLIK MUTLULUK VE HUZUR İÇERSİNDE KAVUŞMANIZI DİLERİM AKICI BİR ESERDİ DEĞERLİ DOST SİZİ VE ESERİNİZİ YÜREKTEN KUTLUYORUM KALEMİNİZ VAR OLSUN SAYGILARIMLA
şiirinizi okurken açıkcası keşke 7+7 yerine 8 li hecelerle dörtlükler olsaydı dedim zira zaten 7 lilerde de kafiye var mısraların sonunda da yani iç kafiyede uygulanmış şiirde o zaman halktürküsü tadında nefis bir şiir okunurdu... yine çok güzel şiir okurken düşündüklerimi yazarak paylaştım izninizle... bayramınız kutlu olsun...
"bir kerecik sevdim desen yanarmiydi bu gönül bir kerecik gülse idin sönermiydi bu ÖmÜr Son pismanlik fayda vermez inanki guzelim Ben de sevdim dediginde bitmis olur bu ömür"
("karsilik bekleyen delice seven bir yurek caresizlikler icinde care bekleyen bir sevda cagrisi, tabiki her sevdada oldugu gibi aci dolu yurek sancisi...)
Muhteşemmm bu ne gusel şiirdir ümit bey tebriklerr kutladımmm Harika dizeler.. yureğinize sağlık şairim söz bitti nokta (.) Şiir tadında kalınız yureğinize selam kaleminiz daim kelamınız bol olsun inşaallah! Gusel yorumlarından dolayı sayın azadeyi tebrik ediyorum .. şiiri gusel sesiyle zenginleştirmiş..
Emek ve duygu harmanlanmış hece hece dökülmüş hüzün ve sevda yürek özünden. Yine mükemmel bir eser okudum kaleminizden.Teşekkür ederim. Hayırlı Bayramlarınız olsun.Saygılarımla.
yürekten kutlarım üstat.... şarkı tadındaydı.... gerek içerik, gerek ahenk, gereksöyleyiş, gerekse seziş olarak mükemmel bir şiirdi....selam ve hürmetlerimle.... haz aldım şiirden, kurdela bıraktım efendim...
Ümit'in aşkı esti gönülleri naz kesti, Feryadı bir nefesti ve o cılız bir sesti, Yüzün bana ma'kesti gönlün ise kafesti, Bu gemiyi batırdın okyanustan derine...
Çok güzel dizelerdi. Yürekten kutluyorum. Saygı, selam ve Edip'çe selamlarımla...
Ümit'in aşkı esti gönülleri naz kesti, Feryadı bir nefesti ve o cılız bir sesti, Yüzün bana ma'kesti gönlün ise kafesti, Bu gemiyi batırdın okyanustan derine...
============================================== Şiir ve şiirin yorumu güzeldi.Yazan ve yorumlayan yüreklerinize sağlık. Tebrikler...