(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bitanem benim güzel yüreğinden ne güller düşürürmüşşş. Kıssadan hisse alanaa........ sevgilerimle yüreğin dert görmesin. Ve yüzün heppp gülsün gülizarlar içinde kalasın can dostummm.
(gulucuk kelepirede satilsa olur baha bicilmez mucevher kadir kiymet bilende gulucukler eksik olmasin her daim oguzel yuzde o guzel yurekte...) kutlarim guzeldi dizelerin her zamanki gibi yine...sevgiler guzel yureginden,gulucukler guzel yuzunden hic bir zaman eksilmesin dileklerimle...saygilar...
Kutlarım şairim okadar fazla satmişsinki gülücükler kelepir olduğundan sitenin tamamı almış onlar da başkalarına satıyor bende aldım teşekkürler sevgili arkadaşım bayram öncesi iyi geldi varolasın sevgiler
satıp kurtuldunuz sanmayın...aldığım gülücükleri tüm dünyaya dağıttım...birazını kendime aldım...geriye kalanı da size tekrar gönderdim..ilaç niyetine günde üç öğün gülümseylim... çok hoş olmuş şiir..tebrikler...
S/attım Gülücüklerimi Üstelik Kelepire !.. yüzüme gülmeyi öğreten şair dost çok güzeldi yüreğine saglık kelpirse aldım dost kaleminden dökülen incileri kalemin daim olsun sevgilerimle zaralıcan
aldık beleşten bırakırmıyız hele hele senden gelsin en güzel gülücükler:))) bumerank gibidir gülücükler sen ne kadar atarsan anında sana dönerler :))) yaaa :)) nasıl attım ama geldimi peki sana da ?
gülücüklerin hiç solmasın.. seni sevenler sana doymasın...
tebrikler kutluyorum ben bu şen şairi ve şiiri :))))))
Ne kadar güzel ,alırız hepimiz ,ama bukadar ucuza vermeyin ...Yaşadığımız şu günlerde okadar ihtiyaç var ki o gülücüklere...Paha biçilemez bence ... Ve kendinize de ayırın... Bu kadar mı güzel yazılır Bu kadar mı haz alınır alt alta yazılmış kelimelerden... Bayıldım desem yetersiz kalır...HARİKA diyeyim en iyisi...
bıraktığım yerde duruyor kıyamadım almaya ilk kez benim için candan biri mutluluğumu düşünüyor hepsi tazecik inan onun dışında kalanların hepside yalan o yüzden ne olur hepsini al ve doyasıya kullan ben dudaklarıma mandal takmaya alıştım gülmeler dudaklarıma bol geliyor....
Bitanem benim güzel yüreğinden ne güller düşürürmüşşş.
Kıssadan hisse alanaa........
sevgilerimle yüreğin dert görmesin.
Ve yüzün heppp gülsün gülizarlar içinde kalasın can dostummm.