Yanaklarından süzülen gözyaşın ben olayım Bakışlarında parlayan ışığın ben olayım Bir gün hüzünle kapanırsa güzel gözlerin Sen değil kahrolan yalnız ben olayım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanaklarından süzülen gözyaşın ben olayım Bakışlarında parlayan ışığın ben olayım Bir gün hüzünle kapanırsa güzel gözlerin Sen değil kahrolan yalnız ben olayım…
Bakislarinda erirken bakislarim kirpiklerinden yanaklarina süzülen Bir damla göz yasinda sen varsin sevgili Hüzün damlalari degilki gözlerimden süzülen Mutlulugun sevmenin sevilmenin damlalari Bu gözler sende var oldu sende ölecek..
Siirini okuyunca icimden bu misralar döküldü kalemimden can abim,kabul buyur harika bir dörtlük koca bir sevgi sigmis icine,tebrik ederim güzel yüreginden dökülen harika kalemini,sevgi ve saygilarimla..
Can Kardeşim, şiirim'in bir kanadı eksikti, satırlarınla o da tamamlanmış oldu çok teşekkür ederim. Ne kadar güzel bir dayanışma örneği bu böyle,seninle gurur duyuyor seni tanıdığım güne şükrediyorum. İstanbuldan yüreğine sevgiler. abin.
Can Dostum,ne güzel satırlar böyle,Yüreğindeki sevgi dalgaları tüm Dost yüreklerin sahillerine vursun, vursun da dalgaların tınısı yeni ilhamların kaynağı olsun. Sevgiler, teşekkürler .
Bakışlarında parlayan ışığın ben olayım
Bir gün hüzünle kapanırsa güzel gözlerin
Sen değil kahrolan yalnız ben olayım…
Bakislarinda erirken bakislarim
kirpiklerinden yanaklarina süzülen
Bir damla göz yasinda sen varsin sevgili
Hüzün damlalari degilki gözlerimden süzülen
Mutlulugun sevmenin sevilmenin damlalari
Bu gözler sende var oldu sende ölecek..
Siirini okuyunca icimden bu misralar döküldü kalemimden can abim,kabul buyur harika bir dörtlük koca bir sevgi sigmis icine,tebrik ederim güzel yüreginden dökülen harika kalemini,sevgi ve saygilarimla..