gerçekten babasevgisi b-aşkadır ağırdır ama candandır evdeki durumu ...
gerçekten babasevgisi b-aşkadır aheste aheste dokunur ama dokundu mu bırakmaz bir daha ellerini başlarda ...
gerçekten babasevgisi b-aşkadır bekletir ama değer hasreti ete kemiğe varlığı daha doğrusu ...
gerçekten babasevgisi b-aşkadır göstermez ama gözetler özetler bizi hep,yanımızdaki duruşu yanımızdaki gülüşü ...
gerçekten ve gerçekten babasevgisi b-aşkadır hissettirmez çoğu zaman ama her şefkati her baş okşaması bir kahve içmenin kırk yıl hatırası gibidir çocuklarlarıyla arası ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gerçekten baba sevgisi b-aşkadır aheste aheste dokunur ama dokundu mu bırakmaz bir daha ellerini başlarda ... yüreğine sağlık güzeldi şiirin sevgimdesin
gerçekten ve gerçekten baba sevgisi b-aşkadır hissettirmez çoğu zaman ama her şefkati her baş okşaması bir kahve içmenin kırk yıl hatırası gibidir çocuklarlarıyla arası ... çok özel satırlardı..babaya duyulan özlem ve sitem birazda.. babamı görmek için okuldan kaçardım 12 saat yol gelirdim ve 12 yaşındaydım.. ben o zaman anladım senin şimdi ki mısralarını.. yüreğin dert görmesin can..
haklısın tabiki..belki okadar anlayamam ama başını pikenin altına sokupta baba diye ağlamak nedir bilirim.. kimse çocukluğunda ki baba hasretini geri veremez sana.. sevdana tutun ki kolun kanadın güçlensin can..
gerçekten ve gerçekten baba sevgisi b-aşkadır hissettirmez çoğu zaman ama her şefkati her baş okşaması bir kahve içmenin kırk yıl hatırası gibidir çocuklarlarıyla arası
Çok güzel ve doğru yazmışsınız. Kutlarım duyarlı yüreğinizi Selamlar.
başkadır evet tarifsiz güzel helede büyüdüğümüzde hatırlayınca özleyince ihtiyaç duyunca o kocaman eli dolaşık saçımızda küçücük kafamızda canım güzel yüreğine mutluluklar senin
baba kelimesi kangren olmuş yaram, hastalıklı sevdamdır.
yıllar boyu özlemini çektiğim, yıllar sonra bile elde edemeyeceğim..