(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlatamadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlatamadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"icimden sevdani silemiyorum seni seviyorum diyemiyorum bu ne tutkudur ya rabbi sevmemek icin direniyorum kahretsin çok ama çok seviyorum bir çozulse bu dil yare o da sevdigini soylese dunyalar benim olurdu inan sen asksin,canimsin dese"
(siiriniz oyle guzel oyle içtenki dilerim cevap gelir sevdiginiz yurekten muradiniza erersiniz tez elden.."
saygilar ve selamlar yazan kaleme yazdiran yurege olsun...)
Yoklugun yakıyor ta derinden Ağladım aşkınla yandı yüreğim Yıktın viran ettin gönül evimi Sevdamı sana anlatamadım
Değerli kardeşim,
Anlamanın yolu,anlayışlı olmaktan geçermiş.İstediğimiz kadar anlatmaya çalışsakta kişide anlama kabiliyeti yok ise,davul zurnada çalsak nafile.Hele hele yürek anlayışı bambaşkadır,ancak yaşayan bilir yürek sancılarını,eğer yürek sancısınıda sen gibi çekmiyor, hissetmiyorsa sorma gitsin,hiç boşuna kürek çekmemek gerek,ama işte gönül bu bir kez sevmeye görsün.Rabbim tüm sevmiş seven yürekleri anlayışla bezeli yüreklerle karşılaştırsın.Dilerim her şey gönlünce olur değerli kardeşim.Varolasın.
Bir türkü olup düştün dudaklarıma *********************************************** Dudaklara düşen türküye benzetilmek sevgiyi. Farklı ve güzel... teşekkürler.
Bir sevda masalı gizli içimde Sensiz dökülen yaşlar ahuzarım Yazılmış kadere ayrılık silinmez İçimde sızı gözümde yaşsın sen
Yoklugun yakıyor ta derinden Ağladım aşkınla yandı yüreğim Yıktın viran ettin gönül evimi Sevdamı sana anlatamadım
Bir gülü sevdim birde seni gülüm Sensiz içimde fırtınalar dinmiyor Bir türkü olup düştün dudaklarıma İçimden sevdanı silemiyorum
anlayıncaya kadar ablatmaya devam... acılı yüreğin sitem yüklü serzenişleriydi bu güzel şiir... yürekten kutlarım efendim... selam ve hürmetler dost...
seni seviyorum diyemiyorum
bu ne tutkudur ya rabbi
sevmemek icin direniyorum
kahretsin çok ama çok seviyorum
bir çozulse bu dil yare
o da sevdigini soylese
dunyalar benim olurdu inan
sen asksin,canimsin dese"
(siiriniz oyle guzel
oyle içtenki
dilerim cevap gelir
sevdiginiz yurekten
muradiniza erersiniz
tez elden.."
saygilar ve selamlar
yazan kaleme
yazdiran yurege olsun...)