Kaldır başını artık, bak işte karşındayım, Uzakta sanma beni, hep yanı başındayım, Yalnız bırakmam seni , dönmem asla sırtımı, Senden artık ayrılmam, şimdi ben buradayım.
Sensiz her anım benim, müebbet hapis gibi, Sensiz hep boynum bükük,sanki yetim bir sabi.
Senden uzak kalmanın, çektim ben acısını, Yaşadım biliyorum, gurbetin sancısını, Sensiz geçen her anım, inan ki zehir oldu, Kırdım bana vurulan, gurbet prangasını.
Sensiz her anım benim, müebbet hapis gibi, Sensiz hep boynum bükük, sanki yetim bir sabi.
Ölene dek seninle, hep senle olacağım, Senin yanında inan, sevgiyle dolacağım, Ne olursun bırakma, sıkı tut ellerimi, Ayrılırsam gül gibi, sararıp solacağım.
Sensiz her anım benim, müebbet hapis gibi, Sensiz hep boynum bükük, sanki yetim bir sabi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müebbet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müebbet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensiz hep boynum bükük,sanki yetim bir sabi.
Cok güzel bir siirdi yazan yüreginize saglik
Tebrikler