Kasımda pencereler, odamda tenim soğuk ! Bunların çaresi var... asıl buzlar içimde... Ümit kuşum kafeste çırpınır boğuk boğuk ; Bahar muştusu güneş, şimdi kim bilir kimde.
Toprak olsam suyum yok boş geçerim baharı , Taşıma suyla dönmez değirmenin taşları , Akıntıya kapılmak bu sevdanın mezarı ; Ölüyorum desem de derman yok ki hekimde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜMİT KUŞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜMİT KUŞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk denilen bizlerin bir hayat masalı değilmiki, bazen tek yazarsınız bu masalı bazende iki kişi.Bir varmış bir yokmuş diye başlamalarla..bir başkaları okusun diye....Masalın en baş kahramanı kendinizi yaparsınız...ve içinde aşkı yaşarsınız....Bazen üşümeler ile titrer bedeniniz bazen ateşler içinde yanarken yinede üşürsünüz...İçiniz buz tutar ve boğuk boğuk çırpınız sesiniz çıkmaz olur.....
kutlarım...yüreğinizdeki sevgi hiç bitmesin kaleminiz susmasın..
Usul,usul rüzgarda yapraklar dalda kıprak Hafiften ıslandı ya güzel kokuyor toprak Yine hazan başladı daldan düşüyor yaprak Hazanlı renk cümbüşü bekliyorum Ekimde............DEYİVEDİM BENDE GARİ BU GÖZEL ŞİİRİNE
Ne kötüdür yürekteki ayazlar,dondurur duyguları Kirpiklerimizin gölgesinde saklanır damlalar Güneş her gün doğsada ne faydası var Çözülmez gölgede kalmış sevdalar,aşklar... Merhabalar sevgili gönül dostu,çok duyguluydu gönlünüzden dökülenler,bazen engel olmak istesekte hüzünlü satırlara,ne yürek saklayabiliyor nede dil.. Evet aranıza yeni katıldım,tüm güzelliklerin sizinle olmasını dilerim,umarım kışlarınızı bahara döndürecek gülüşleri yakalarsınız,saygılar sevgiler.. Hoşçakalın..
Davetıniz için teşekkür ederim. Çok memnun oldum. İş olsun diye yazmıyorum, inanın samimiyim: Şiiriniz, sadece şiir değil, sanki bir tablo gibi, her yönüyle harika. Değerli bir şair daha tanımış oldum. Tebrikler değerli dost.
Toprak olsam suyum yok boş geçerim baharı , Taşıma suyla dönmez değirmenin taşları , Akıntıya kapılmak bu sevdanın mezarı ; Ölüyorum desem de derman yok ki hekimde. Evet taşıma suyla değirman dönmez. Ya sevgiler döner mi?? Yürekten gelen etkileyici....Tebrikler..Saygılar
tebrikler