Bakmak istediğim bir pencerem olsun istedim, Hayatın kesintilerinden bakmak, Toplumun geniş ve ferrahlatıcı penceresinden bakmak olsun. İstediğim bu olsun, gönlüm toplumdan yana olsun ebediyen. Bakış açılarım renk renk, bir çiçek gibi açılsın istedim. Birde toplumun parçası olmayı istiyorum bir ömür. Yön vermek topluma, geleceğe yön vermek olsun Hayatımın güzergahında. Vazgeçmemek olsun böyle, sonsuz olsun bir ömür. Yaşama sevinçler katayım, sevgi katayım kendimden. Bahar gibi renklensin, çiçek gibi güzellikler versin topluma. İtediğim bu olsun, bakış açılarım sonsuz olsun toplumda. Hayatım feda olsun, topluma faydam olsun her zaman. Bir pencerem olsun bakışı farklı olan. Bakış açım bu olsun, toplum olsun derinden. İstemem hiçbir şey, sonsuz olsun gönlümde, Bakış açım toplum olsun, Toplumun o güzel penceresinden bakmak bir ömür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOPLUMUN PENCERESİNDEN BAKMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOPLUMUN PENCERESİNDEN BAKMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Mehmet Kardeşim, Bakış açın içindeki güzellikleri yansıtmış Güzel bakıp güzel görmenin duyguları taşmış şiirinize Güzel bakışlı bir şiirdi Yüreğin hep güzelliklere baksın der daim. Selam ve sevgilerimi bırakıyorum güzel bakışlı gönül sayfana.
bence de toplum sözcüğünün çok kullanılması şiirin güzelliğini az da olsa etkilemiş ama düşünce ve ortaya koyuş güzel ve başarılı...teşekkürler ve tebrikler efendim...sizin bu şiiri bir başka kaliteli şiirle kamufle edebileceğinize fazlasıyla inanıyorum...saygımla...
teşekkür ederim hocam. evet toplum kelimesini biraz fazla kullandığımdan şiiri etkilemiş oluyor ama dediğiniz gibi diğer şiirlerle inş. bu telafiyi affettiririz. :) saygımla
İstemem hiçbir şey, sonsuz olsun gönlümde, Bakış açım toplum olsun, Toplumun o güzel penceresinden bakmak bir ömür. =========================================== Toplum penceresi daha mantıklı daha sağlam ve daha kalıcı olur. Yüreğine sağlık.. Selamlar ...
Ne kadar güzel bir bakış açısı var . İnsan toplu halde yaşayan varlık. sürüden ayrılanı kurt kapar.O yüzden yaşadığımız , içinde bulunduğumuz topluma karşı sorumluluklarımız var. Bunlar arasında insan ilişkilerinde bakış açısı. güzel bir konuyu dile getirmişsiniz. Yüreğine sağlık selam ve sevgimle.
kutlarım efendim... bir yere kadar haklısınız... ..................... televizyonların, ve de gazetelerin kolayca yönlendirdiği toplumdan bahsetmiyorsunuzdur heralde...:)))) çok çok güzeldi...
hayır hocam :) insanımız olan toplum için yazdım ne tv nede gazetedekiler gibi değil. yüreğimden geldiği kadar toplumum için yazdım ve toplumum için faydalı olmaya çalışacağım saygılar
Bakış açım bu olsun, toplum olsun derinden. İstemem hiçbir şey, sonsuz olsun gönlümde, Bakış açım toplum olsun, Toplumun o güzel penceresinden bakmak bir ömür.
susmayasın