(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkunun Kıskacında Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkunun Kıskacında Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok şey yazmak isterdim. ama fazla becerikli olmadığım için uzun konuşup saçmalamaktan korktum. kısa bir deyim ile. okur iken sanki roman okumuş gibi. anlatımı ve manası derin bir şiir okudum harika idi. tebrikler. saygılarımla.
içsel hesaplaşmalrımızda hep alacaklı çıkarız mutluluktan, sevgi hep bizde kalır, özlem ise uzun yollarda rüzgar olur saç telimize yapışır gözlerimize toz kaçar hep... tebrikler...sevgilerimle, yarın umut olsun hepimize, maviler yüreğinize...
Sevdam takılı kaldı belirsizlikte Bugün varsın yarın olmazsan diye Çürümüş hayatlar yama tutar mı sen gidince Sus dedim sus_ Gönül testime
aşktan korkmak..... her gece mutlak ama mutlak bir biçimde sessiz sokakları izlediğimde neden giderek sevgisiz bir toplum olduğumuzu daha iyi anlıyorum, belki de adı budur...
Sevdam takılı kaldı belirsizlikte Bugün varsın yarın olmazsan diye Çürümüş hayatlar yama tutar mı sen gidince Sus dedim sus_ Gönül testime
aşktan korkmak..... her gece mutlak ama mutlak bir biçimde sessiz sokakları izlediğimde neden giderek sevgisiz bir toplum olduğumuzu daha iyi anlıyorum, belki de adı budur...
sevda inceden düşünce bir yüreğe sorgulaması yoktur sonrasında belkiler ve keşkeler seremonisi... mermi namlu girince ve kenetlenince hedefe dönüşü yok sözde öyle... çıktımı dilden sonrası gururdur dönüşü zor.....
severek okuduğum bir şiir bir içsel hesaplaşma gibi sevgiler saygılar şiir dostu
Buna korku mu demeli acaba?...Ne kadar çoktur hayatlarda böyle olmazlıklar ama,içlerinde çokta korku olmaz onların.O başka birşey.Uzanıpta tutamadığım.Öpmeye kıyamadığın ama,beraberde olamadığın.Adı yokki efendim.Zühal Hanım,çok güzel şiir..Sizi okumaktan riyasız keyif aldım.Selam,saygı...
kutlarım..