gece düşünür __gündüz yaşarız ______düşündüklerimizin kaçına ulaşırız?
Gece; ___Bir kadının doğum sancısıydı, __________Bir erkeğin ekmek parası, _____________Bir çocuğun bayram telaşı, __________________Bir gencin gelecek kaygısı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bebek için, boşluğa fırlatılan çığlıktır gece.. Bir ölü için, mezardaki sığlıktır, iki hece.. Bir yıldız sağanağının altında yaşansa da çoğu zaman, Tek bir yıldızınız bile olmaz size kalan...
Gece; ___Bir kadının doğum sancısıydı, __________Bir erkeğin ekmek parası, _____________Bir çocuğun bayram telaşı, __________________Bir gencin gelecek kaygısı.
DÜNYA Bir Koşturmaca.Yavaş gidersen acı duyarsın.Hızlı gidersen tez yorulursun Çalışırsın çalışırsın Okullar bitiriz hayata atılırsın ama Hüsrana ilk andan itibaren başlarsın...Tebrikler..Yüreğine sağlık.
Yeni günde dileri ki; _______Kadın doğurmuş, rahatlamış, __________Erkek ekmek götürmüş, mutlu, ________________Çocuk harçlığını almış, neşeli, ____________________Genç işini bulmuş, güvenli olur.
her gün farklı yaşıyoruz, günümüzde psikolojimizde farklı oluyor belki bu dansöz dünyaya ayak ydurmaya çalışıyoruz her gün bir telaşe kimi ekmek derdinde, kimi zevk-i sefa ahh dünya neden hiç adil değilsin ki sen?
bir kadın yeni nesiller oluştıurmak için kendinden bir can olması için yarına gebe bir adam evine ekmek çocuğuna mama geçim derdinde ya çocuklar onlar hayatın henüz gerçek yüzünü görmüyorlar sadece oyun oynuyorlar bayram gelse yeni ayakkabılar yeni kıyafetler alsak oyuncaklar alsak ve şeker toplasak derdinde
keşke çocuk kalsaydım şair ve hiç bir kaygım olmasaydı şu dansöz dünyada....
saygımla
cimcime79 tarafından 11/22/2008 9:24:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
bir gece doğum sancısı çektim sabaha kızımı aldım kucağa...bir gece ölüm acısı çektim verdim kızımı toprağa... gece bu sabaha ne çıkaracağı kendi gibi bizede karanlık...yüreğinize sağlık...
Gece; ___Bir kadının doğum sancısıydı, __________Bir erkeğin ekmek parası, _____________Bir çocuğun bayram telaşı, __________________Bir gencin gelecek kaygısı.
Bakalım Yeni gün neler verecek bize.....
bilemeyizki şair yarın nelere gebe...belki sevinç verecek belkide ölüm bizlere...güzeldi şiiriniz ...selam ve saygılar...
Gece; ___Bir kadının doğum sancısıydı, __________Bir erkeğin ekmek parası, _____________Bir çocuğun bayram telaşı, __________________Bir gencin gelecek kaygısı.
Bakalım Yeni gün neler verecek bize.....
AYDINLIK GÜNLER VERİR HER HALDE...GÜZELDİ...RABATLI
Bir ölü için, mezardaki sığlıktır, iki hece..
Bir yıldız sağanağının altında yaşansa da çoğu zaman,
Tek bir yıldızınız bile olmaz size kalan...
yüreğinize sağlık..saygılar..