Yirmi dört kasım öğretmenler günü, İnşa ettiler, geçmiş olan dünü, Hazırladılar, bizlere bu günü, Yarınlarımız, onların elinde, Onlar açarlar, elbet kördüğümü
Bereketli topraklar gibidirler, Bire bin bine on bin verirler, Öğrenciler için kutsal öğretmenler Öğretmene tabidir her insan, Onların açtığı yolda yürürler,
İlk öğrenciydi, öğrendi Rabbinden, İnsan her şeyi öğrendi Ademden, Her kes almalı, her şeyi sevgiden, Tanrı mesleği,elbet öğretmenlik, Sonsuza kadar sürer ebediyen.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öğretmen sadece öğrenciler için kutsal değil hocam :) tüm herkes için kutsal olanıdır. öğretmenlerimize borçluyuz bir okadar güzel nasihatları, bir okadarda güzel sözleri, saygılı olmayı, eğitimin en ince noktalarını bizlere sunan ve hazrılayan değerli kutsalımızdır.
öğretmenler gününüzü can-ı gönülde kutluyorum. sizler için en güzel duaları Yüca Allah'tan diliyorum. sonsuz olsun öğretmenlerimiz.
saygımla sayın hocam gönülden kutluyorum güzel şiirinizi.
evet hocam söylemenizde haklısınız. her zaman öğrenciyiz, bu dünyada da her zaman sınav esnasından geçtiğimiz için her daim öğrenciyiz.öğrencilik ve öğretmenlik bu dünyadan göç ettiğimiz güne kadardır. saygımla hocam
Değerli kardeşim,değerli hemşerim,insanoğlu bildiğinin öğretmeni bilmediğinin de öğrencisidir.Ölene kadar da öğrenme süreci devam eder.Dolayısıyla bütün insanlar için geçerli olan ölene kadar öğrenci olmasıdır.Selam ve saygılarımla
tüm herkes için kutsal olanıdır.
öğretmenlerimize borçluyuz bir okadar güzel nasihatları, bir okadarda güzel sözleri, saygılı olmayı, eğitimin en ince noktalarını bizlere sunan ve hazrılayan değerli kutsalımızdır.
öğretmenler gününüzü can-ı gönülde kutluyorum.
sizler için en güzel duaları Yüca Allah'tan diliyorum. sonsuz olsun öğretmenlerimiz.
saygımla sayın hocam gönülden kutluyorum güzel şiirinizi.