(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kovalatır zaman... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kovalatır zaman... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaman süreci bir kum saati, kronometre gibi çalışırken bak yolcu arkana en önde olmak mafifet değil unutma hepsinin önünde birileri var... tebrikler elifim, neler yazılmaz ki bu şiire, maviler yüreğine...sevgilerimle...yarın inatla umut olsun hepimize...
Tebrikler Elif ama bazen SIKISTIRILMIS dosya gibi mana yi cok SIKISTIRIP sunuyorsun. Tabiki buda sairin basarisi ama bu güzel dizeler cok cabuk bitiyor. Ama belki de güzel olan ve cekici kilan da budur. Kutlarim degerli kardesim...
Günümüz de pc den anlamayanimiz cok az, söyle bir düsün can kardescigim o hal de..
SIKISTIRILMIS bir dosyanin icine derya deniz sigdirilir ve saklanir o dosyalarda..
Acabilene her haikat en derin manalari ile gözler önündedir..
Üzüntü acamayanadir!...
Her adam anlasin diye degildir zaten telas, er adamin o mana denizine dalmasidir ki, bu harika yorumun ile onurlarin en büyügünü yasattin bana, basardigimin delilisin..
Bu denli öz ve kisa yorumunla sen de derya mantigina daldirmayi basarmadin mi simdi beni?..
O Elifleyin dosyalarini acmayi bilenlerdensin, onurum budur..
Sagolasin anlatmak istediklerimin anlasildigini okumak yorumlarda hazlarin en güzeli kardescigim...
İnadımıdır ağır basan hasreti bitirecek olanı gelişlerden alıkoyan bilmez mi yelkovana akrebi akrebe yelkovanı acımasız kovalatır zaman... ========================= Akrep olmak lazım Ağır ağır ilerleyen...Yelkovan koşsun öyle .. yorulsun... Biz Akrep gibi ağır ağır çıkalım bu yola .. Tebrikler ..
Denk düşmüş,güzel olmuş... sebep ne olursa olsun,akıp giderken zaman,birilerine doğma fırsatını tanırken birilerini,ahiret istasyonuna taşımakla meşkul,herzaman....herzaman... selam ve selam...
İnadımıdır ağır basan hasreti bitirecek olanı gelişlerden alıkoyan bilmez mi yelkovana akrebi akrebe yelkovanı acımasız kovalatır zaman... ------------------------------------- Devr'i daim dünya. Zaman sadece ona ayak uyduran. Dolacak yaşam , gelecek ki bir an.. . Bitecek aman! Hayat olacak takvimde , sıfırlanan...
Arkamızda anılalrdır ve terekeler mahzûn kalan...
Sevgim ve tebriklerimle... Teşekkürlerim de elbette bu güzel şiirinize...
Zaman ve hayat ikiside aslında aynı deveran eder;gündüz geceyi kovalar,akrebi yelkovan;Leyla'yı Mecnun;biter kızıl akşamlarla birgün..Harikaydı..Kutladım efendim.Selam,saygı...