(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DESTİNA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DESTİNA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben sizi siz beni kaybettiniz. Şimdi birinin ilk şiirlerini merak edip gittim okurken sizi gördüm ve koşarak buraya geldim. Şimdi herkesin ilk şiirlerine bakıyorum. Bir ben değilmişim saçmalayan. Gülerek okuyorum. Ne güzelmiş ilk günler.
yüreğine sevgiler şiir güzel olmuş bende şikayetçiyim profil deki resminden zincirlere vurulmuş gibi hisediyorum seni oysa kımsenin gücünün yetmeyeceğinden eminim sana zincir vurmaya sevgiler
Evet ; siz bayım.! kendiniz olamamanın ötesinde bir başkasının dahil olmasını istiyorsunuz düşlerinize..düşüncesizce..
Umarım bi pot kırmamışımdır şair..Şiirinizi okuyunca bu sözcükler geliverdi aklıma..Siz kavram olarak aşkın bütünlüğüne ve sonsuzluğunu düşünürken.! hiç farkında olmadan gayya kuyusunda buldunuz kendinizi.. Hatta bu benmiyim gibilerinden yabancı hissetmeye başladınız kendinizi..İşte bu noktada düğüm attınız ..ŞİİRİN özüne.
Geniş düş yelpazesinde kaldım şiirin..ustalıkla işlenmişti tüm dizeler..Gıpta ettim doğrusu..
Şairem,diya diyar yanarız elbet,her karış toprağında vahşi savaşlara inat masum aşklar kardelen olmuştur bir temiz soluk sunmuştur bizlere. Güzel şiirin kalbimde tebrikler.
geçmiş ve süzülürken mısralaşmış
çok güzel bir tebrikler
ihsan45 tarafından 12/25/2008 12:23:14 PM zamanında düzenlenmiştir.