(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN VARSIN NEFES ALIR GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN VARSIN NEFES ALIR GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep benimlesin yakın uzaklığında Sessiz. ......seninle yüreğim,yüreğim sen.sanma ki uzaksın sanma ki yoksun.sen bensin,sen yüreğimsin!... okadar güzel özetlemişsiniz ki herşeyi...yazan yüreğiniz daim olsun...
Hep benimlesin yakın uzaklığında Sessiz. kar hafifliğinde erir gibi Güneş sıcaklığında ten gibi Yüreğimde ben yaşamıyorum Sen varsın nefes alır gibi.
"Kar hafifliği" ne kadar güzel sözcük çifti, çok yakışmış birbirine...Kar beyazlık...Hafiflik ise ılık bir sevgiyi anlatıyor sanki... Kar taneleri havada uçuşurken insan neler düşünmez ki...Bu kısa fakat mana olarak uzun şiirinizi beğeni ile okudum. Ve nice duygular yaşattı kısacık bir sürede...Şiir böyle olmalı bence, okumaktan insanı yormamalı, fakat çok düşündürmeli, duygulandırmalı...Sevgiler
CAN ABİM SELAM...bağışla beni arada bir kaçırıyorum yokluğumla bu güzel şiirlerini...ama unuttum sanma sakın seni...kucak dolusu sevgiler uçurdum...geldi mi ?)))))...
Hep benimlesin yakın uzaklığında Sessiz. kar hafifliğinde erir gibi Güneş sıcaklığında ten gibi Yüreğimde ben yaşamıyorum Sen varsın nefes alır gibi. ******************************* Yüreğinize sağlık şair dost, kısa ve öz sevdanız inci misali dizlerinize nakşolmuş, kutlarım şiir yürekli...
Hep benimlesin yakın uzaklığında Sessiz. kar hafifliğinde erir gibi Güneş sıcaklığında ten gibi Yüreğimde ben yaşamıyorum Sen varsın nefes alır gibi.(sen varsın her nefesim sen gibi)</ ses estetiği üstünde durmamış bu kez sevgili şair.Saygıyla kutlarım.
kisa siirlerde her satir, uzun tutulan siirlerden daha fazla anlam tasiyor kesinlikle.
saygimla.