(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLEMİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLEMİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugüne hamdolsun diyorum Belkide diyemem seviliyorum Benki sevmeyide bilemiyorum Bende halen hep gülebiliyorum ************************************* Gönlünüze sağlık değerli şair Çok güzel dizeler. Saygıyla.
Sanma gülmek istiyorum Bende ağlamak istiyorum Hala bende gülebiliyorum Ben niçin ağlayamıyorum ----------------------------------- Kalbim közlenip olsa da kül Ruhum diyor ki;inadına gül!................M.Sıddık SOLMAZ......
Her şeye rağmen azimle hayatta tutunmak ve gülmek! Şiirini beğendim.İki mısramı da yorum amacıyla ekledim.Bağışlayın.Mükemmel anlamlı dizelerinizi tebrik ederim!..
ms-solmaz tarafından 11/19/2008 12:27:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bugüne hamdolsun diyorum Belkide diyemem seviliyorum Benki sevmeyide bilemiyorum Bende halen hep gülebiliyorum 16.Kas.2008.paz. şükür dolun bir şiirdi...güzeldi...teşekkürler...tebrikler...saygımla...
Belkide diyemem seviliyorum
Benki sevmeyide bilemiyorum
Bende halen hep gülebiliyorum
*************************************
Gönlünüze sağlık değerli şair
Çok güzel dizeler. Saygıyla.