(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN LEYLA LEYLA 4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN LEYLA LEYLA 4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkım öksüz kaldı yüreğim yetim, Sevgi hazinemdi gönül servetim, Çeke çeke tükenmedi diyetim, Götür bu elemi sen Leyla Leyla.
Takatim kalmadı dostu bulmaya, Yüreğim başladı hazan olmaya, Azrail gelecek canım almaya, Bitir bu çilemi sen Leyla Leyla…
******************************************** Bayram şekerlemesi tadında bir şiir okudum. Yazan elleriniz, yazdıran yüreğiniz varolsun. Selam ve Saygılarımla..
Takatim kalmadı dostu bulmaya, Yüreğim başladı hazan olmaya, Azrail gelecek canım almaya, Bitir bu çilemi sen Leyla Leyla… Çok güzeldi Kutlarım kalemini yüregini Saygımla
Aşkım öksüz kaldı yüreğim yetim, Sevgi hazinemdi gönül servetim, Çeke çeke tükenmedi diyetim, Götür bu elemi sen Leyla Leyla.
Takatim kalmadı dostu bulmaya, Yüreğim başladı hazan olmaya, Azrail gelecek canım almaya, Bitir bu çilemi sen Leyla Leyla…
azrail gelince Leylalar Leylası bulunacak, diğer leylalar feda olsun ona... Yunus Emre'nın " ballar balını buldum, kovanım yağma olsun dediği gibi." çok çok güzel şiirdi...kutlarım... sealmlarr...
gönlünüze afiyet...
güzeldi şiir...