Bu şehrin, Sensiz hiçbir tadı yok. Bu şehirde yaşamanın, Sensiz hiçbir anlamı yok. Sensiz, Bütün günler amaçsız, Bütün güzellikler yalan. Sensiz, Bütün saatler yalnız. Sensiz, Bu şehir öksüz...
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şehrin, Sensiz hiçbir tadı yok. Bu şehirde yaşamanın, Sensiz hiçbir anlamı yok. Sensiz, Bütün günler amaçsız, Bütün güzellikler yalan. Sensiz, Bütün saatler yalnız. Sensiz, Bu şehir öksüz...
Sevgili Dostlarım, 30 Ağustos rahmetli kızkarındaşımın doğum günüydü ve inanır mısınız bilemem fakat; doğum anında, Askeri Bando Takımı ve arkasındaki Geçit Alayı Adana Stadyumu'na giriyorlardı Zafer Bayramı kutlaması için. Paramyok'un kiracısıydık o vakitler...
Sevgili Muhteşem'imizin kendine has anlamlı şiiri ben ve ailemizde çok daha fazla manidar oldu ve bir şeyler yazmak istememe rağmen; Tuşlara dokunamadım içerimdeki yangınımızın alazından. ... Ve harlandıkça harlandı bu vakte kadar. Adım gibi özledim, yegane kızkarındaşım Bal Gözlü'm Nazlan'ımı. Hem onurlandığımızın resmi günüydü hem artık; Kalbimizin sır sır sızlandığının günü... 30 Ağustos.. Yanarız biz, daha yaşadıkça, ta ki; Patlayana kadar ruhumuz, harımızdan.
Bu şehir bize tad vermiyor artık Nazlan'sız tadımız yok Yaşamın anlamı çok Bacımsızlığın anlamı... İşte böyle sancılanırken ruhum Dolaşırken sayfalar arasında ... Ve bir şeyler ararken sebepli Buldum sonunda Yazmışsın Yerinde hem de Hiç farkındasızlığınla Şu anımı dermişsin Önceden yazmaklığınla
Sen ki; Çok farklı kimselerine yazmıştın bu şiirciğini Muhteşem'im... Değişmeyen ruhumuzmuş meğer.. Duyumsamalarımız bile aynı.. Geç kalmışlığımla sana-yazdıklarına.
Yüreğimin sesine "ses veren" şiirini tekrar kutlamak boynumun borcu cancağızım.
... Ve aynı.. Mutsuz, huzursuz ve acıya bel bağlamış olaraktan yaşadım bu seferki günümüzü finale anca vardım. (Şimdi şimdi huzurlanmaya başlıyorum.. Yazabildim sonunda)
Yazmasaydım çok daha fena olurdum sanırım!?.
Tekrar teşekkür ederim sevgili canciğer kuzu sarmam, Muhteşem Fidel'im.
Bu şehrin,
Sensiz hiçbir tadı yok.
Bu şehirde yaşamanın,
Sensiz hiçbir anlamı yok.
Sensiz,
Bütün günler amaçsız,
Bütün güzellikler yalan.
Sensiz,
Bütün saatler yalnız.
Sensiz,
Bu şehir öksüz...
güzeldi
saygılar