Canım nerdesin ? kimbilir şu an ne yapıyorsun. neredesin canısı, neredesin? şu an öyle yalnızım ki... tek başıma ! bir ben birde yalnızlığım var. inan yalnızlık öyle hissettiriyorki kendini. duygular, dışa vurulan, duygular, hisler... arzular. yanımda olsan... seni düşlemek bile insanı eritiyor. öyle düşler geçiyor ki aklımdan. keşke sana daha yakın olsaydım. herşeyinle öyle mükemmelsin ki. bir an , kollarımda olmanı istedim. oysa şu an sen uzaklardasın ne kadar isterdim seni, kollarımın arasında, sımsıkı sarmayı. ve daha ne düşler... şuan ne düşler kurdum bir bilsen ? o saçlarını, alev dudaklarını, bilirmisin saçlarını bırakmana dayanmazdım. ah ! sana yakın olsaydım. yanı-başında.
Hüsamettin ünal 27 . 6 .2008. Elbistan
bu bir şiir olarak degilde düşünmeden yazılan sadece yürekten gelen duyguların sevğiliye özlemin damlaları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIM NERDESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIM NERDESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlem öyle sarmış ki, sanki yıllarım tüm yorgunluğu satırlarda toplanmış. Kavuşmak sarılmak özlem gidermek yorgunluğu alıp gidecektir . Tebrikler Şair Dost .. Selamlarımla ..
Canım nerdesin ? kimbilir şu an ne yapıyorsun. neredesin canısı, neredesin?
Buna şiir denmezse neye denir.Günün en anlamlı en duygusal en içten yazılmış dizeleri. Resim seçimi harika olmuş. Bukadar duygulu yürekte taht kurana ne mutlu. Kutlarım duyarlı yüreğinizi.
yürekten olduğu için çok güzel olmuş...severek okudum.ne mutlu bu şekilde özlenene dedim içimden. aşka özlem,sevgiliye özlem bir başkadır.. kutladım şairi.kalemin varosun.saygılar.
Sevgiliye özlem ve hasret kokan dizelerinizi kutlarım, güçlü kaleminiz daim ve dik olsun saygı ve sevgiler bıraktım gönül sayfanıza şiir yürekli dost...
Yürekten geldiği için çok etkili olmuş zaten. Kendimizi zorlamadan içimizden geldiği gibi olmak çok daha güzel. Ben beğeniyle okudum. Yüreğinize sağlık. selam ve hürmetle.