(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZ YAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZ YAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geride bıraktığımız yaşanmışlıklarımız acıda olsa ,harikada olsa yinede yaşanmıştır ve anıları vardır en azından . Kaldıki insan beyni bir süre sonra hoş olmayanları siliyor bir şekilde .O yaşanmışlıkların içinden en güzellerini hatırlıyoruz .Ya yaşanmamışlıklarımızı nasıl telafi edeceğiz ?Bence sorulması gereken soru bu... Bilemiyorum ,yanılıyormuyum sizce ? Ama çok güzel dizeleriniz ,İnsana çok şeyler anlatan ,içine çok şeyler sığdırmış ,aç açabildiğin kadar... Kutluyorum sizi ve sayfalarda akan kaleminizi...
Satılmıyor acılar Dinmiyor göz yaşlarım Umutlarım yarım Yaşanmışlığıma yanarım
Kısacık ama, o kadar çok şey sığmış ki mısralara... Nice yıkılmış hayaller, kırılmış umutlar, nice pişmanlıklar, nice gözyaşları... Yürekten kutluyorum, selam ve muhabbetle...
Satılmıyor acılar Dinmiyor göz yaşlarım Umutlarım yarım Yaşanmışlığıma yanarım....
aynen, bende yanarım yaşanmışlığıma! boş geçen yaşama...yarım kalmış umutlara....yanarım...hakedilmeyen davranışlara yanarım....insan olmayı beceremeyenlere yanarım.... çok güze;l bu kadar kısa,okadarda çok anlam yüklü ki bu dizelere çok yorumlar eklenir, bir yaşamı nasıl da güzel sığdırmışsınız bu kısa dizelere cani gönülden kutlarım sizi..
umutlarınız tamamlansın da yanmayın dileğiyle saygılarımla güler öz
aşk yakar demek geldi içimden atsan atılmaz, satsan satılmaz ah ne beladır değil mi? gözyaşı dökmeyen aşık oldu mu cihanda daha da yanacağız içimizde taşıdığımız aşksa şayet....
SEVGİLİ KARDESİM SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK ÖNCELERİ YAZDIĞIM HECE ÇALIŞMALARIMIDA PAYLAŞACAĞIM SİZLERLE. YORUMLARIN MUTLU EDİYOR BENİ.. O GÜZEL YÜREĞİN DERT GÖRMESİN..SEVGİ VE SAYGILARIMLASE
Satılmıyor acılar
Dinmiyor göz yaşlarım
Umutlarım yarım
Yaşanmışlığıma yanarım
dah ane diyebilirki bunu okuyan..yuregine saglik usta..saygilar..