Fahişeler bir tek şiirlerde mutludurlar Bir tek şiirler yargılamaz onları. Papatya fallarına bakılır hep Seviyor, sevmiyor diye koparılırken yaprakları Hep sevmiyorum/u bırakırlar avuçlarına. Hangi erkek, günde üç/beş yataktan çıkan bir kadını sever ki? Sevmek için yürek ister. Ah canım abicim o kadar mı acıttı canını Sarı papatyan? ’Bembeyazdı O, Boyadılar, saflığını çaldıklarını zannettiler yüreğinden.’ Seni onu anlatırken Gözlerinin buluta değişini gördüm. Islanırken kirpiklerinin demlendiğini. Bomboş bakmıyordun Sadece boş kalmıştı Yüreğin.
Hiç unuttun mu onu dedim ’Onu unutmayı unuttum’ dedin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek sevebilmek aldanmak aldatılmak samsapsarı sararıp solmak ..aşkt unutmak unutmayı unutmak yok yok yürek yandımı bir ker izi kalır.. unutmak unutuur küllenir yangın yürekte korlarını kapatır .ve hafif bir sevgi yeli yasanmışlk eserse yürekte kor alevlenir küller altında..çok güzeldi güzeldi almak gerek payımıza düşeni ...sevgiler..
ya bunu yaşayanlar ne halde diyesim var. ama ben biliyorum di mi? gerçek aşkı yaşamadım ama yaşayanlardan birinin akın şahidiyim. bir kere değil, bin kere öldürüyor. sevgimle.
aşk kaydında olan baş kaydında değildir der mevlana hazretleri. aşk kime ve nasıl olursa olsun güzeldir. sonu acıda olsa, haketmeyen birine de olsa. ama unuttum lafı yalandır. bunuda neden sorarlar bilmem zaten. tebrik ederim hoş bir şiir olmuş.
Siir bana cok farkli geldi. Ve acaip etkileyici olmus, sasirdim bir anda.Ellerinize saglik. Siirin icerigine gelince: Burda bir celiski var siir adina söylüyorum, "safligini calamadilar icinden" (yani sen tertemizsin) bunu fark edince fahiseyi seven adam, neden vaz gecmis? Yüreginin bos kalmasina izin vermis? Yoksa düzene yenik mi düsmüs sevdasi? Neden vaz gecmis, "Sevmek icin yürek ister" evet bu cok dogru, bunun aciklamasini yapabilirmisiniz. Yürek isterse neden sevdigi tertemiz papatyasina sahip cikmamis. Ama unutamamis!! (ulasilmaz sevdalari mi yoksa böyle icinde demlenirde basindan asar?) (genel anlamda söylüyorum abinize saldirmak gibi bir niyetim yok) merak ettim.
Birlerine kiyamadiklari icin ayri kalmislar anladim, Cevap memnun etti beni lakin sonunda yine hüzün ve ayrilik var, adi ne olursa olsun, birbirine kiyamamak ayrilmak iste kiyalim birbirimize derim. Aciklama icin tesekkürler
aslına bakarsanız sizin çelişki olarak nitelendirdiğiniz kelimeler de abim sahip çıkamamış değil, aşkı sahip çıkmasını istememiş. hayatı boyunca abimin üzülmesine ve onun sıkıntı çekmesine dayanamıyacağı için abimin evlenme teklifini kabul etmemiş. sevdiğinize benimle evlen diyorsanız burda art niyet olduğunu düşünmüyorum.öyle sevmişler ki birbirlerini kıyamamış ikisi de birbirine.yolları ayrı düşse de kalpleri hep bir kalmış.abim der ki; bugün gelse onu bir an görmek için canımı veririm''.anlayın bu aşkın büyüklüğünü. umarım açıklamam memnun bırakmıştır sizi. sevgi ve saygı.
psikolojik yorum yapmam, o psikologların işidir. şiir olarak serbest tarza hakim bir kalem gördüm ne kadar ithaf şiiri olsa da toplumsal mesajlar veren ve dediğim gibi hüznün başka bir rengiydi...
SAÇLARIN BAŞINDA BİR SARI ÇİÇEK KAPAT GÖZLERİNİ ELLER GÖRECEK HİÇBİR ŞEYİN YOKSA BANA VERECEK SIRMA SAÇLARINDAN TEL YOLLA BANA .................................................BİR ARKADAŞIMIN ŞİİRİNİ ANIMSATII BANA SARI PAPATYA.ÇOK DERİN ACILI HÜZÜNLÜ BİR ŞİİRDİ.YÜREĞİ BOŞ KALMASIN ABİNİZİN İNŞALLAH. SAYGIMLA...
her bir satır papatya yaprakları gibi yüreğin en derinine savruluyor.Kimin umrunda falda ne çıktığı sevmişse yürek yazılmıştır fermanını.vefanın ve sevdanın fermanını okumak büyük keyifdi.Saygılar sunarım yüreğine ve kalemine sağlık..
O, Boyadılar, saflığını çaldıklarını zannettiler yüreğinden.’ Seni onu anlatırken Gözlerinin buluta değişini gördüm. Islanırken kirpiklerinin demlendiğini. Bomboş bakmıyordun Sadece boş kalmıştı Yüreğin.
insan bir yerde unutmak ister herşeyi geride bırakmak istersin oysa sen unutulanı değilde unutulan seni bırakmıştır yüreğine sağlık kardeşim.kalemin daim olsun
şiirler ve şairler yargılamamalıdır insanları...şairler tanrı ' ya en yakın insanlardır ve bilmelidirler bir fahişenin de bir papatyanında kaderinin olduğunu...ve ancak tanrı ' nın yargılayabileceğini...
Fahişeler bir tek şiirlerde mutludurlar Bir tek şiirler yargılamaz onları. Papatya fallarına bakılır hep Seviyor, sevmiyor diye koparılırken yaprakları Hep sevmiyorum/u bırakırlar avuçlarına. Hangi erkek, günde üç/beş yataktan çıkan bir kadını sever ki? Sevmek için yürek ister.
Asil fahise o beyaz papatyayi sarartan carpik düzen ve insanliktir. Mutluluk herkesin hakkidir, kimse anasindan böyle dogmaz. Yüreginize saglik güzel bir yürek sesiydi...