(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TATLI BİR HAZAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TATLI BİR HAZAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharda bitti Yazın ardından Şimdi sonbahar.... Yüreğimde Tatlı bir hazan var Çiçekler solmuş Boynunu bükmüş Hatırladın mı Dağ lalemsin Derdin bana Hoyrat çiçeğim Ama o zaman bahardı! Sende bir kelebek... Şimdi sonbahar! Herşey farklı Yüreğim yaşlı Sense Hazan yapraklarıyla Savrulan Kanatları yorgun Hazan yaprakları gibi Umutları solgun Ömrü bahar kadar Kısa olan Bir kelebek oldun Hazanla birlikte Yılların ardına Savruldun......
Mutlaka bir ikinci bahar vardır önemli olan karamsar olmamak sonbaharda çiçekler boynunu büker'ki ? gelecek bahar kimin gönlünü şenlendireyim diye kışın dinlenir dağ laleleri baharda renk renk açmak için Karamsarlık yakışmaz şaire gönlünü ferah tut her yaşın bir güzelliği vardır...kutlarım yüreğinizi kaleminizi.............selamlarım saygılarımla.
Ne demişti şair,rüzgar eteklerden sorumlu,hazanıda hüzünden sorumlu tutmalı...Artık kucağımıza ağır geliyor yapraklar,biraz daha yaşlandıkça...Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Yazın ardından
Şimdi sonbahar....
Yüreğimde
Tatlı bir hazan var
Çiçekler solmuş
Boynunu bükmüş
Hatırladın mı
Dağ lalemsin
Derdin bana
Hoyrat çiçeğim
Ama o zaman bahardı!
Sende bir kelebek...
Şimdi sonbahar!
Herşey farklı
Yüreğim yaşlı
Sense
Hazan yapraklarıyla
Savrulan
Kanatları yorgun
Hazan yaprakları gibi
Umutları solgun
Ömrü bahar kadar
Kısa olan
Bir kelebek oldun
Hazanla birlikte
Yılların ardına
Savruldun......
Çok güzeldi.
Saygı ve selamlarımla.