(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMSE DUYMASIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMSE DUYMASIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharın bereketi yeryüzüne inmiş, Hafif ıslak çalılık, fısıldaşır gibi... Dirilmek istiyorum, bana bir nefes ver, Hafif ıslık çal, ılık, fısıldaşır gibi... ******************************************************** Yüreğiniz güzel , tezahür eden daha güzel, Bize ulaşan çok daha güzel.
selam ve saygılar.
Baharın bereketi yeryüzüne inmiş, Hafif ıslak çalılık, fısıldaşır gibi... Dirilmek istiyorum, bana bir nefes ver, Hafif ıslık çal, ılık, fısıldaşır gibi...
Islak çalı aynı zamanda sonBAHAR'la da özdeşleşmektedir. Dirilmek isteme duygusu da. Nefeslenme ile. Bereket ise ilkBAHAR ile.
Bir ressam olsaydım diye düşlerim şiirin getirdiğ çağrışımlarla çoğu zaman. Baharda ıslak çalı çizerdim bu şiirle. Sonra, Islık sesiyle dirilen insan çizerdim.
İyi geldi bir akşamüstü bu dört dize. Fısıltıyı duydum. Kimse duymasın denilmesine rağmen:)