(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIRAKIP GİTSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIRAKIP GİTSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bırakıp gidenler bu vebalin altında kalmayacaklarını mı sanıyorlar ki. sanmasınlar her ne kötülük etmişlerse o kötülüğün karşılığı elbette onlardan sorulacaktır. Kutlarım güzel bir şiirdi sayfanızdan okuduğum. saygılarımla.
Gözlerime bakıp ta anlasan beni Karışık duygular icinde kavrulmuşsun Sevgi değilse senin niyetin Sevda yolunda yormasan beni ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Gönül kaleminiz daim olsun efendim, saygılar......
Karışık duygular içinde kavrulmuşsun Kendine oynayacak oyuncak mı arıyorsun Bulurum diye kendini iyi kaptırıyorsun Her kuşun eti yenilir mi sandın ............................................. GÜZELDİ MESAJ.........
Seviyorsan yürekten sev Sevdiğine biraz kıymet ver Niyetin dalga geçip eğlenmekse Bırakıp gitsen ağlatmasan beni yazan yürek dert görmesin.... selam ve saygılar....
Gözlerime bakıp ta anlasan beni Sevda yolunda yormasan beni Sevgi değilse senin niyetin Bırakıp gitsen ağlatmasan beni ****************anlayannınız çok olsun ***************güldüreniniz bol olsun yüreğinize şiirler dolsun saygılar
Ne kadar doğr her kuşun eti, yetiştiği ortama ve yaşadığı yere göre bazılarına sert, bazılarına ise yumuşacık gelir. Sert gelen kuşların etleri yalnız dişeri değil aynı zamanda beyinleri de parçalanır.
Çok özeldi ve anlamlı idi şiriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize.
Gözlerime bakıp ta anlasan beni Sevda yolunda yormasan beni ================== Yüreğinde kor ateş başladığında karşınızda gözler konuşur.Yormak bir yana gönül tellerinden nagmeler yürekte oluşur . Tebrikler . Çok güzeldi .
''Duygularla oynamayı kolaymı sandın Karşındakini düşünmeyip gelir sandın Sen bu gönül oyundan tek kaldın ________________-n- burda fazla durmakta Her kuşun eti yenilirmi sandın ''
''Kendine oynıyacak oyuncakmı arıyorsun'' _______-oynayacak- a olmalı
Karışık duygular icinde kavrulmuşsun Kendine oynıyacak oyuncakmı arıyorsun Bulurum diye kendini iyi kaptırıyorsun Her kuşun eti yenilirmi sandın
muhatabına tokat gibi bir şiir olmuş , eh kalem erbabına fazla yanaşmıycaksın , yoksa kalemi kılıçtan keskin olur...tebrik ediyorum güzel dizelerdi...eksik olmayın