Bir zamanlar FEKE İlçe Milli Eğitim MÜdürü ve şimdi SAİMBEYLİ YİBO.Müdürü Sayın AHmet KAYTANCI hocama acizane armağanımdır.Selam ve saygılarımı sunarım.
KAYTANCI
Hacında bir han vardır, Hancısıdır kaytancı, Bu yurdun düşmanının, Sancısıdır KAYTANCI.
Kaytancı bir hocadır, Sanmayın bilmecedir, Nur saçan bir gecedir, Öncüsüdür KAYTANCI.
Bir şiirdir obrukta, Eşi yok doğrulukta, Konuşur doğrulup ta, İncisidir KAYTANCI.
Edebiyat şiir var, Gönlünde bir nehir var Koskocaman şehir var, Fencisidir KAYTANCI.
Özüne kurt girmemiş Sözüne sert girmemiş Şer’e pirim vermemiş, Dincisidir KAYTANCI,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYTANCI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYTANCI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım bırak o sazı da biraz konuşalım.Bakıyorum bugünlerde saz elinde düşmüyor,Anlatacağını anlatmışsın.Nedense biz büyük sözü dinlemiyoruz,boşuna yorulma! Korkut Ata'nın öğütlü kitaplarını kütüphanalerin raflarından kaldırınca ne hale geldiğimizi bildiğimiz halde;yinede inatlığımızdan vazgeçmiyoruz.Sazın yerini jazz almış.Eski çanlar bardak olunca,düzen değişti.
Şimdi kimse dinlemez büyük sözünü Ecnebi modası yıkmış Türkün özünü ..........M.Sıddık SOLMAZ..........
Doğuda yaşadığım için pala bıyıklarım alay konusu olmuş.Demezler ki;Anadolunun kapısını Türklere açıp;Romen Diyojeni dize getiren Alparslan'ın bıyıkları palaydı.Ama olsun inadına bırakıyorum,karşı çıkanı bıyıklarıma asıyorum.Zaten darağacı bizde tarihe karışalı çok oldu. Seninle sohbet ettikten sonra,şiirini beğendiğimi bildirip;saygı ve selamllarımı iletirim!..