(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDE ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDE ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mekanları cennet olsun cümle ölmüşlerimizin nur içinde yatsınlar,yüreğine sağlık Yusuf bey ilhamın bol ve her şey dilediğin gibi olsun,selam,sevgi ve dua ile...
Cumhuriyetimizin 85. Yılı’nı millet olarak birlik ve beraberlik duyguları içinde kutlamanın derin hasreti ve üzüntüsü içindeyiz. Aynı dün olduğu gibi bugün de bir tarafta terör yapanlar ve onların sicilli yandaşları, diğer tarafta vatan sevdalıları… Ayakta tutanlarla yutanların mücadelesi devam etmektedir… İhanet bu kadar açık olarak sergilenmemişti. Türk bayrağı yakılıyor, cadde ve yollarda bombalar patlatılıyor, Mehmetçikler, polisler, korucular ve vatandaşlar kahpece öldürülmektedir. Yurdun bazı bölgelerinde ayaklanma provaları, bölücülük, yıkıcılık, molotoflarla araçları yakma devam etmektedir. Vakit 70 milyon olarak gücümüzü dost ve düşmana göstermenin zamanıdır…
Türkiye cumhuriyeti Devleti’nin hür, bağımsız ve onurlu olarak sonsuza kadar yaşayacağı kesindir. Küçük lokma olanlar yutulmaya mahkûmdurlar. Tarih bunların örnekleriyle doludur. Cumhuriyetimizin 85. Yılı’nı kutlar, en derin saygı ve sevgilerimi sunarım.
Birer birer yanımdan ---------------------------------- ''Her nefis ölümü tadacaktır''. diye bir hadiste belirtildiğine göre ölümden kaçınılmaz ve gelip bizi bulacaktır.Önemli olan tek şey ölüme hazırlı olmaktır.
Giderken azığı olmayanın vay haline İmanı kamilse dudağı değer kevsere Şehitlik mertebesine ulaşanlar Cennet-i Ala'ya İblisle yol yürüyen azaplıklar ateşe!.. -------------------------M.Sıddık SOLMAZ.......... Değerli gönül dostum mana bakımından değer teşkil eden mısralarını beğeniyle okurken,kendime ait bir dörtlüğü müsadeniz olmadan ekledimse bağışlanmak dileğiyle selamlarımı iletirim.Allah tüm ümmeti Muhammed'i Cennetle mükafatlandırsın(Amin).
büyüklerimiz nederler''gelin girmeyen ev olurda,ölüm girmeyen ev olmaz...ölüm gerçek hayata geçiştir...bu dünya bir imtihandır...bütün dualarımız ,amellerimizin sağ tarafımızdan verilmesidir Sn Zaloğlu....böyle bir işleyişin ,sağ tarafınıza yazılması dileğiyle güzel şiirinizi yürekten kutlarım...saygıyla...
giden varda hiç dönen yok bize kalan bir tutum anı,acı ve gözyaşı yüregimiz kadar var herşey ve sende ve bizde o yürek cok büyük zaloğlu yüregin dert görmesin usta saygılar
"her nefis ölümü tadacaktır" kutlarım efendim....ölüm mukadderse bir amaç için ölebilmek ne güzel...işte onlara "şehit" diyoruz...müjdelenmiş insanlar...onlara öldü bile diyemeyiz... çünkü onlar ölmediler, ölmeyecekler de....öldü diyenler kesinlikle yanılıyorlar.... izninizle bir şiirimden bir kaç beyti paylaşmak istiyorum...
Şehidim,
Bu vatan uğrunda kendini attın kora Gelmek için yine, millet düşünce zora
Zaman geldi de şehâdet kapıyı çaldı Ağladı gök, seni almak için alçaldı
Şehidim, şahidim, ölmedin binler yaşa Öldü diyen aldanır, dinden çıkar hâşâ
Yaşamın gibi, gidişin de muhteşemdi Bir merasimin vardı ki, sanki şölendi
Nerede? annem babam.
Terkedip de gittiler,
Birer birer yanımdan..
Onların gittikleri yerler belli,bakalım biz nereye gideceğiz.
yazan yüreğine sağlık saygılar